اخبار ارزهای دیجیتال

ورود بنیان‌گذار ترون به بازار میم‌کوین‌ها

جاستین سان، بنیان‌گذار ترون (TRX)، از تصمیم خود را برای ورود به تجارت میم‌کوین پرده برداشت.

سان به 3.4 میلیون دنبال‌کننده‌ی خود در توییتر گفت که شخصا و با آدرس عمومی خود‌، به خرید و فروش میم‌کوین و “پروژه‌های امیدوارکننده”‌ خواهد پرداخت.

لطفاً توجه داشته باشید که من تمام ضررهای احتمالی این معاملات را متحمل می‌شوم و هرگونه سود حاصل از آن به امور خیریه اهدا می‌شود.

با این حال‌، یادآوری این نکته بسیار مهم است که سرمایه‌گذاری‌های به معنای مشاوره‌ی مالی نیست و هیچ تضمینی برای لیست این ‌ها در هر مبادله‌ای از جمله Huobi Global و Poloniex وجود ندارد. من فقط برای تفریح ترید می‌کنم. همیشه قبل از سرمایه‌گذاری تحقیقات خود را انجام دهید!

Lookonchain، یک ردیاب بلاک‌چین، هشدار داده است که کلاه‌برداران ممکن است با ارسال شت‌کوین به آدرس عمومی جاستین سان‌، سعی کنند معامله‌گران را فریب دهند.

جاستین سان توئیت کرد که او از طریق آدرس عمومی به تجارت میم‌کوین می‌پردازد.

بسیاری از کلاهبرداران شت‌کوین‌ها را به آدرس جاستین سان ارسال می‌کنند تا از شما کلاهبرداری کنند.

اگر آدرس @JustinSuntron را رصد می‌کنید برای شناسایی چنین کلاهبرداری‌ها، توییت قبلی من را بخوانید.

 

یکی از فالوورهای من گفته که او مقداری ETH بر روی توکن “Justin Sun Inu” از دست داده است.

حدس من این است که او احتمالا با دیدن آدرس جاستین سان فریب خورده و این توکن را خریداری کرده است.

اما لطفاً توجه داشته باشید که جاستین سان آن را خریداری نکرد، این یک کلاهبرداری است.

LookOnChain (@lookonchain), 11 May 2023

Peckshield، یک شرکت امنیتی بلاک‌چین می‌گوید روند کلاهبرداری از قبل آغاز شده است.

هشدار! جاستین سان پس از توییت‌های خود همچنان در حال دریافت شت‌کوین است. ما متوجه شدیم که یک باند کلاهبردار 4 روز پیش FOUR$ تقلبی تولید کرده و از 0xac82…2a9 استفاده کرده تا وانمود کند جاستین سان است.

کلاهبرداران وانمود می‌کنند که جاستین سان هستند و مقادیر زیادی $FOUR تقلبی می‌خرند و آن را به #Poloniex منتقل می‌کنند. فریب این طعمه‌ی آن‌ها را نخورید!

PeckShieldAlert (@peckshieldalert), 11 May 2023

در هفته‌های اخیر و مخصوصا با ظهور پپه (PEPE) به عنوان رقیب دوج‌کوین (Doge)، میم‌کوین‌ها توجهات بسیاری را به خود جلب کرده‌اند.

پس از راه‌اندازی پپه، این میم‌کوین شاهد افزایشی انفجاری بود. با شروع حدود 0.00000007078 دلار، در تاریخ 5 ماه مه به بالاترین قیمت خود یعنی 0.000004 دلار رسید و این نشان‌دهنده‌ی افزایش حیرت‌انگیز بیش از 5،551 ٪ است.

با این حال، PEPE از آن زمان افت قابل توجهی را تجربه کرده و بیش از 75٪ از ارزش خود را از دست داده است. این میم‌کوین در حال حاضر‌ با 0.000001 دلار معامله می‌شود. در حال حاضر پپه در رتبه‌ی 73 بازار قرار دارد و در 24 ساعت گذشته شاهد تقریبا 27٪ کاهش بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *