اخبار ارزهای دیجیتال

اولین ETF بیت‌کوین اروپا راه‌اندازی خواهد شد

انتظار می رود اولین ETF بیت‌کوین اروپا پس از یک تاخیر یک ساله در این ماه به صورت عمومی در لیست قرار گیرد. ETF که در Guernsey مجاز است، چالش‌های نظارتی اتحادیه‌ی اروپا را دور می‌زند و هدف آن سرمایه‌گذاری بر علاقه‌ی رو به رشد در دارایی‌های دیجیتال است.

خلاصه‌ی خبر

  • اولین ETF بیت‌کوین اروپا قرار است در ماه جولای، پس از یک سال تاخیر، راه‌اندازی شود.
  • ETF، مزایایی را نسبت به مقررات اتحادیه‌ی اروپا ارائه می‌دهد.
  • ETP دارایی دیجیتال اروپایی رشد قابل توجهی داشته است و به 4.3 میلیارد یورو رسیده است.

اولین ETF بیت‌کوین اروپا پس از یک سال تاخیر راه‌اندازی می‌شود

فایننشال تایمز گزارش داد که افتتاحیه‌ی صندوق قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین اروپا (ETF) قرار است تا پایان این ماه به صورت عمومی در لیست قرار گیرد. ETF که در ابتدا توسط Jacobi Asset Management در جولای 2022 اعلام شد، به دلیل شرایط نامطلوب بازار، از جمله سقوط پروژه terra-luna و ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، با تاخیر مواجه شد. با این حال، مدیر دارایی معتقد است که تقاضا اکنون تغییر کرده است و ETF در مسیر راه‌اندازی است که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید.

ETF بیت‌کوین Jacobi با دور زدن مقررات اتحادیه‌ی اروپا در Guernsey تأیید شد

ETF بیت‌کوین Jacobi Asset Management در Guernsey مجاز شده است و ساختار منحصر به فردی را در مقایسه با ETNهای دارایی دیجیتال موجود ارائه می‌دهد. ETF مالکیت مستقیم دارایی پایه را ارائه می‌دهد، خطرات طرف مقابل را حذف می‌کند و از مشتقات اهرمی استفاده می‌کند. انعطاف‌پذیری نظارتی Guernsey تأیید ETF را امکان‌پذیر کرد و راه‌اندازی آن را تسهیل کرد و چالش‌های نظارتی اتحادیه‌ی اروپا را دور زد.

افزایش علاقه به دارایی‌های دیجیتال در اروپا

علاقه به محصولات مبادله‌ای دارایی دیجیتال اروپایی (ETP) به سرعت در حال افزایش است. داده‌های کوین‌بیس و بلومبرگ نشان‌دهنده‌ی جریان خالص 483 میلیون دلاری به این ETPها در 18 ماه گذشته بوده است. علاوه بر این، بنا بر تحلیل مورنینگ استار از داده‌های Ignites Europe، در حال حاضر ETP دارایی‌های دیجیتال اروپایی دارایی‌هایی به ارزش 4.3 میلیارد یورو (بیش از 4.8 میلیارد دلار) دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *