اخبار ارزهای دیجیتال

تولید بلاک بیت‌کوین برای 95 دقیقه با مشکل مواجه شد

بیت‌کوین اخیراً با یک نقص مهم مواجه شد که منجر به تاخیر در تراکنش‌ها شد. این مسئله که بیت‌کوین برای بیش از یک ساعت نتوانست بلاک‌ تولید کند موجب نگرانی بسیاری شد.

خلاصه‌ی خبر

  • بیت‌کوین بدون تولید هیچ بلاک جدیدی برای بیش از یک ساعت، یک مشکل بی‌سابقه را تجربه می‌کند.
  • پس از تصمیم مثبت دادگاه برای بازار دارایی‌های دیجیتال، قیمت در بحبوحه‌ی افزایش آلتکوین‌ها در حدود 29748 دلار ثابت باقی می‌ماند.
  • تحلیل‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که بیت کوین یک صعود را پیش روی خود دارد.

نقص بی‌سابقه‌ی بیت‌کوین: شکست یک ساعته در تولید بلاک

بیت‌کوین با یک نقص استثنایی روبرو شد و بیش از یک ساعت نتوانست بلاک تولید کند. این اتفاق منجر به تراکنش‌های تایید نشده شد. گزارش PeckShield اختلاف زمانی قابل توجهی به مدت حدودا 95 دقیقه بین دو بلاک اخیر استخراج شده توسط F2pool و Foundry USA نشان می‌دهد. زمان تولید بلاک به طور معمول 10 دقیقه‌ به طول می‌انجامد. اتفاق مشابهی در اکتبر سال قبل نیز با تاخیر 85 دقیقه‌ای در تولید بلاک برای بیت‌کوین مشاهده شده بود.

حفظ قدرت بیت‌کوین در میان جهش آلتکوین‌ها!

قیمت فعلی بیت‌کوین در حدود 29,748 دلار ثابت است و پس از رسیدن به بالاترین قیمت سالانه 31,818 دلار در 13 جولای، قدرت خود را حفظ می‌کند. در حالی که بیت‌کوین قدرت خود را حفظ می‌کند، آلت‌کوین‌هایی مانند Stellar (XLM) و Maker (MKR) به دنبال تصمیم مثبت دادگاه به نفع بازار دارایی‌های دیجیتال رشد داشته‌اند. تجزیه و تحلیل‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که محدوده‌ی قیمت 14 روزه‌ی بیت‌کوین در حال حاضر بازه‌ای 6.38٪ دارد که نشان‌دهنده‌ی یک مرحله‌ی تجمیع است. در 19 جولای، داده‌ها نشان داد که تنها 5.63% از ساعات معاملاتی، محدوده‌ی معاملاتی 14 روزه باریک‌تری را تجربه کرده‌اند. این مساله احتمال یک حرکت قریب‌الوقوع و قابل توجه قیمت را نشان می‌دهد. ویلی وو، تحلیلگر کریپتو، پیشنهاد می‌کند که ثبات بیت‌کوین ممکن است در حال پایان باشد. تقاضای آتی، بازار را به حرکت در می‌آورد، که یک نشانه‌ی مثبت برای قیمت است. پویایی نوسانات بیشتر از احتمال تغییر قابل توجه قیمت در آینده‌ی نزدیک حمایت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *