اخبار ارزهای دیجیتال

نهنگی که توجه سرمایه‌گذاران نهادی را به خود جلب کرد!

یک نهنگ بزرگ با تحرکات خود موجب رشد LDO می‌شود، در Aave سرمایه‌گذاری می‌کند، 1.56 میلیون دلار برای خریدهای بیشتر وام می‌گیرد و در نهایت 1.4 میلیون دلار سود می‌برد.

خلاصه‌ی خبر

  • یک نهنگ مرموز در 2 اکتبر، 2 میلیون LDO را با قیمت حدود 1.79 دلار خریداری کرد. با توجه به قیمت فعلی LDO، این نهنگ تقریباً 1.4 میلیون دلار سود کرده است.
  • این نهنگ کل 2 میلیون LDO را به Aave واریز کرد و 1.56 میلیون دلار USDT برای به دست آوردن LDO بیشتر وام گرفت.

یک نهنگ LDO را با حرکت Aave افزایش می‌دهد!

یک بازیگر نهادی به طور استراتژیک وارد بازار LDO شده و از اکتبر شروع به انباشتن LDO کرده است. با خرید 2 میلیون LDO با میانگین 1.79 دلار، این نهنگ در حال حاضر سودی معادل 1.4 میلیون دلار با قیمت فعلی به دست آورده است.

استراتژی واریز Aave

در اقدامی جسورانه، این نهنگ کل 2 میلیون LDO (به ارزش 5 میلیون دلار) را به Aave واریز کرد. این مانور استراتژیک با استقراض 1.56 میلیون USDT همراه بود که نشان‌دهنده‌ی اعتقاد قوی به حرکت صعودی قیمت LDO است. این حرکت می‌تواند حاکی از اعتماد نهادی و چشم‌انداز صعودی Lido DAO باشد.

خوش‌بینی نهنگ باعث افزایش سرمایه‌گذاری LDO می‌شود!

با توجه به سود قابل توجهی که به جیب زده، این نهنگ به آینده‌ی LDO خوش‌بین است. به آینده‌ی LDO خوش‌بین است. گزارش Lookonchain حاکی از ادامه‌ی فعالیت‌های نهنگ برای خرید بیشتر است و بر تعهد این نهنگ به انباشت LDO بیشتر تاکید دارد. بازار از نزدیک شاهد تشدید علاقه‌ی نهادی به Lido DAO است که توسط حرکت‌های استراتژیک و سودهای چشمگیر تحریک می‌شود.

 

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *