اخبار ارزهای دیجیتال

عبور سولانا از 100 دلار و ثبت بالاترین قیمت 20 ماه اخیر!

سولانا با عبور از 100 دلار و با بیش از 800% سود ظرف 1 سال، جایگاه BNB در میان ارزهای دیجیتال را تصاحب کرد. این افزایش توسط رشد میم‌کوین‌ها و گسترش DeFi تقویت می‌شود. در زمان انتشار این خبر قیمت سولانا 114 دلار است. 

خلاصه‌ی خبر

  • سولانا از 100 دلار فراتر رفت و به بالاترین حد خود در 20 ماه گذشته رسید. این ارز دیجیتال در زمینه‌ی سودآوری از بیت‌کوین و اتریوم پیشی گرفت.
  • “قاتل اتریوم” جایگاه چهارم را در سطح جهان به خود اختصاص داده که با افزایش فعالیت DeFi تقویت شده است.

SOL و عبور از 100 دلار: 810٪ سود

سولانا برای اولین بار در 20 ماه گذشته از 100 دلار رسید که نشان‌دهنده‌ی افزایش قابل توجه 809.5 درصدی در یک سال گذشته است. SOL با عملکرد بهتر از بیت‌کوین و اتریوم در این زمینه، اکنون رتبه‌ی چهارم را از نظر ارزش بازار در اختیار دارد. ارزش بازار این ارز دیجیتال اکنون به 47.8 میلیارد دلار رسیده است. TVL سولانا نیز رشد قابل توجه 166 درصدی را در 30 روز گذشته تجربه کرده است.

سولانا به رتبه‌ی چهارم جهانی رسید

سولانا با عبور از BNB، به سرعت به جایگاه چهارم جهانی رسید و سال قابل توجهی را برای “قاتل اتریوم” رقم زد. این افزایش به دلیل افزایش علاقه به اکوسیستم سولانا است، جایی که مبادلات غیرمتمرکز در بلاک‌چین سولانا برای اولین بار از حجم تراکنش هفتگی اتریوم فراتر رفته است. تحلیلگران تغییری را به سمت مقیاس‌پذیری لایه 1 مشاهده می‌کنند و پروژه‌هایی مانند SOL ارائه‌ی راه حل‌های نوآورانه در DeFi و Web3 را برجسته می‌کنند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *