بازی‌های کریپتویی

آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت + تغییر کیف پول (آپدیت جدید)

بازی تلگرامی پرطرفدار همستر کامبت (Hamster Kombat) به‌تازگی امکان اتصال کیف پول به ربات را برای کاربران خود فراهم کرده است. اتصال کیف پول به ربات همستر کامبت برای دریافت ایردراپ این بازی ضروری است. این کار نیاز به در نظر داشتن نکاتی دارد که در این مطلب به آنها اشاره کرده‌ایم.

آموزش اتصال کیف پول به همستر کامبت

برای وصل کردن کیف پول به همستر کامبت از منوی پایین صفحه وارد بخش Airdrop شوید. سپس از بین گزینه‌های موجود On-chain airdrop را انتخاب کنید. توجه کنید باقی گزینه‌ها نیاز به احراز هویت دارند و برای کاربران ایرانی در دسترس نیستند. گزینه صرافی غیرمتمرکز EBI هم که به احراز هویت نیاز ندارد، دیرتر از On-chain airdrop برداشت کاربران را انجام می‌دهد و از این نظر مناسب نیست.

در ادامه روی دکمه Connect wallet بزنید تا کیف پول‌های قابل‌قبول به شما نمایش داده شود. بهترین گزینه کیف پول تون کیپر است و از کیف پول‌های MyTonWallet یا Tonhub نیز می‌توان استفاده کرد. فقط توجه داشته باشید کیف پول خود تلگرام یا ربات wallet@ یک کیف پول حضانتی بوده و به ایرانی‌ها خدمات ارائه نمی‌کند.

وصل کردن کیف پول همستر

در ادامه وارد محیط تون کیپر می‌شوید و باید اتصال ربات به کیف پول خود را تأیید کنید. برای این که روی دکمه Connect wallet زده و سپس رمز کیف پول خود را وارد کنید. پس از بازگشت به ربات همستر، اگر از درست بودن کیف پول خود اطمیان دارید، دکمه Set as default withdrawal option را بزنید. تمام! حالا کیف پول شما به ربات همستر کامبت وصل شده و در روز ایردراپ می‌توانید توکن‌های خود را با همین آدرس دریافت (Claim) کنید.

وصل کردن کیف پول همستر

آموزش تغییر کیف پول در همستر کامبت

اگر به هر دلیل می‌خواهید کیف پولی را که به ربات همستر کامبت متصل کرده‌اید، تغییر دهید، از همان صفحه Airdrop اقدام کرده و روی گزینه Reset withdrawal options بزنید. در صورتی هم که از انجام این کار اطمینان دارید، در مرحله روی دکمه قرمزرنگ یعنی Reset and choose another option کلیک کنید. با این کار آدرس قبلی از ربات همستر حذف شده و می‌توانید با طی‌کردن دوباره مراحل اتصال کیف پول، آدرس درست را به همستر کامبت متصل کنید.

آموزش تغییر کیف پول در همستر کامبت

بهترین کیف پول‌های همستر کامبت

برای ارتباط با ربات همستر کامبت در تلگرام به یک کیف پول مبتنی بر تون کوین نیاز دارید. در حال حاضر کیف پول‌های تون کیپر، مای تون ولت (MyTonWallet) و تون هاب (Tonhub) جزو بهترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی هستند. معرفی کامل این سه کیف پول را می‌توانید در مطلب بهترین کیف پول‌های تون کوین بخوانید.

سؤالات متداول

امکان تغییر کیف پول در همستر کامبت وجود دارد؟

بله، می‌توانید با مراجعه به صفحه Airdrop کیف پول خود را تغییر دهید.

بهترین کیف پول همستر کامبت کدام است؟

تون کیپر یکی از بهترین کیف پول‌ها برای همستر کامبت است.

وصل کردن کیف پول به همستر کامبت امن است؟

جهت بالابردن امنیت، می‌توانید یک کیف پول خالی غیرضروری را به بازی وصل کنید.

محمدامین علی‌یاری

از سال ۲۰۲۰ به‌عنوان نویسنده محتوا، خبرنگار و محقق توی فضای ارزهای دیجیتال و بلاکچین فعالیت می‌کنم. علاقه‌مند به پیداکردن پروژه‌های نوآورانه‌ای هستم که روی کاربردپذیری کریپتو تمرکز دارن. بعضی وقت‌ها ترید هم می‌کنم، اما بیشتر طرفدار سرمایه‌گذاری بلندمدت هستم.

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. با سلام
    قسمت ecchange خود بازی یه سری صرافی هارو مشخص کرده ، لازمه که اونارو انتخاب کنیم ؟ اگه لازمه کدومشو انتخاب کنیم ای پی ایرانو بلاک نکنه و احراز هویت نخواد ؟

    1. سلام. بخش Exchange صرفاً یه قسمت از بازیه که مشخص میکنه شما نقش مدیرعامل کدوم صرافی رو داشته باشید. این قسمت ارتباطی با برداشت از ربات توی آینده نداره.

  2. سلام کیف پول تون کیپر تو گوشی من پشتیبانی نمیشع از طریق ربات تلگرامی تون کیپر ولت ساختم ولی نمیدونم بع همستر وصل شده یا نه میشه راهنمایی کنید؟

    1. سلام. تون کیپر ربات تلگرامی نداره. منظورتون احتمالاً ربات wallet@ خود تلگرام هست. توجه کنید این ربات به کاربرهای ایرانی خدمات ارائه نمی‌کنه و بهتره از یه کیف پول غیرامانی مثل تون کیپر یا مای تون ولت استفاده کنید.
      این مطلب برای انتخاب کیف پول شما رو راهنمایی می‌کنه: https://nobitex.ir/mag/toncoin-wallet/

  3. سلام، بعد از لیست شدن سکه های همستر به شمل خودکار میاد داخل ولت تون کیپر؟ اگر خودکار واریز میشه چطور باید به TON تبدیلش کنیم؟

    1. سلام. احتمالاً‌ باید توکن‌ها رو توی یه مرحله به تون کیپر منتقل کنید و این بخش خودکار نباشه. برای تبدیل توکن‌های همستر کامبت به تون کوین هم احتمالاً بتونید این کار رو از بخش Swap کیف پول تون کیپر یا صرافی‌های متمرکز انجام بدید.

      1. سلام
        سوالی داشتم.اگر با موفقیت کیف پول تون کیپر رو تو همستر تعریف کنیم و در آینده لیست بشه و سکه ها به ولت منتقل بشه،و بقیه ماجرا به خوبی پیش بره و ارزش پیدا کنه، آیا برای تبدیل به سایر ارزهای رایج و برداشت ریالی ،به مشکل نمی خوریم؟

      2. سلام روزتون بخیر من ۳هفته که دارم بازی می‌کنم وبه کیف پول متصلم ولی موجودی صفره راهنمایی کنید

  4. سلام ببخشید من همیشه همستر و با پروکسی تلگرام وصل میشدم و بازی می‌کردم فیلترشکن نداشتم به نظرتون آی پی ایران و نشون میده و بن میشم؟؟ اگه برای ادامه با فیلترشکن برم چی؟ احتمال داره آی پی تغییر کنه و مسدود نشم؟؟

  5. سلام من تمام این مراحل و انجام دادم ولی توی کانکت های برنامه تون کیپرم همستر نمابش داده نمبشه

    1. سلام. نمایش کانکش از سمت تون کیپر احتمالاً مهم نباشه. همین که توی همستر کیف پول‌تون تأیید شده باشه کفایت می‌کنه.

    1. سلام. خیر. باید یکی از کیف پول‌های سازگار با تون کوین مثل تون کیپر رو استفاده کنید.

  6. من اشتباهی قبلاً زدم روی مورد اشتباه
    حالا اصلا دوباره نمیتونم انتخاب کن،همینطوری می‌چرخه،راه حلش چیه

  7. درود برشما
    اگه چند تا همستر رو گوشیم داشته باشم.
    میشه همه رو به یک کیف پول وصل کرد و همش تو یه ولت جمع بشه؟ نخواهد برای هر کدوم یه کیف پول باشه

  8. سلام. تشکر بابت مطلب خوبتون
    من با سه اکانت تلگرام روی گوشیم ، بازی همستر رو انجام میدادم. از اونجایی که این سه تا همستر هم مجزا از همدیگه محسوب میشن ، آیا مشکلی پیش نمیاد اگه هر سه رو به یک اکانت تون کیپر متصل کنم؟

  9. سلام وقت بخیر سوالی درمورد همستر داشتم واون اینکه چطور میشه 2اگانت متفاوت در بازی همستر رو به یک کیف پول مثل تون کیپر وصل کرد آیا این امکان وجود دارد یا خیر یا بهتر برای هر اکانت یک کیف پول تون کیپر جدا نصب کرد ممنون میشم راهنمایی نماید

  10. سلام هر کار می‌کنم نمیتوانم همستر رو به کیف پول وصل کنم گزینه دوم هیچ نوشته ای ندارد فقط سه تا نقطه چکار کنم

  11. سلام من قبلا همستر را به کیف پول تون کیپر متصل کرده بودم وتیک خورده بود ولی به دلایلی تون کیپر از گوشیم حذف شد دوباره دانلود کردم وبا 24 کلمه دوباره بازیابی کردم ولی متوجه شدم دیگه به کیف پولم متصل نیست ومتصل نمیشه چکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *