تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

بیت کوین در انتظار حمایت معامله‌گران؛ بررسی نظر ۳ تحلیلگر مطرح درباره BTC

بیت کوین در نزدیکی حمایت مهم ۶۶٬۰۰۰ دلار قرار دارد و هیچ سیگنال مشخصی از تغییر روند آن صادر نشده‌ است.

خلاصه تحلیل

  • قیمت بیت ‌کوین در هفته قبل ۴.۵ درصد کاهش یافت.
  • میانگین متحرک ساده ۱۰ هفته‌ای بیت‌ کوین هنوز تغییری نکرده و حمایت آن از بین نرفته است.

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین هفته پر دردسری را پشت سر گذاشته و در این مدت حدود ۴.۵ درصد کاهش یافته‌ است. با این حال BTC بعد از رسیدن‌ به کف یک ماهه خود، توانست به مرز ۶۶٬۰۰۰ دلار بر گردد. در هر صورت بسیاری از معامله‌گران از تثبیت حمایت مهم ۶۹٬۰۰۰ دلار ناامید شده‌اند. تحلیلگر مطرحی به اسم دسنتریدر (DecenTrader) اعلام کرده است:

روند بیت کوین همچنان نزولی است. هیچ سیگنال قابل‌توجهی از تغییر روند آن وجود ندارد.

داده‌های وب سایت کوین‌گلس (CoinGlass) از دفتر سفارش بیت کوین نشان می‌دهد که در محدوده‌های ۶۶٬۰۰۰ دلار و ۶۷٬۳۰۰ دلار نقدینگی قابل‌توجهی وجود دارد که آن‌ها را به مقاومت‌های مهمی تبدیل می‌کند.

نقدینگی بیت کوین
نقدینگی بیت ‌کوین

تحلیلگر دیگری به اسم جل (Jelle) هم خاطرنشان کرده است:

حرکت خنثی بیت کوین در رنج فعلی‌اش به طور کلی چیز بدی نیست. باید صبر کنیم. به نظر من این مشکل مثل تمام مشکلات قبلی حل خواهد شد. واگرایی صعودی RSI وجود ندارد و قیمت بیت کوین در تلاش است بالای مرز ۶۶٬۳۰۰ دلار باقی بماند. 

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

تحلیلگر مطرح دیگری به اسم متیو هایلند (Matthew Hyland) هم تاکید کرد که میانگین متحرک ساده ۱۰ هفته‌ای بیت ‌کوین هنوز تغییری نکرده و حمایت آن از بین نرفته است.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قیمت بیت کوین

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *