اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

کاهش قیمت نات کوین تا کجا ادامه دارد؟

قیمت نات کوین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۵ درصد کاهش یافته و دوباره به محدوده ۰.۰۱۵ دلار رسیده است.

خلاصه خبر

  • قیمت نات ‌کوین به محدوده ۰.۰۱۵ دلار برگشته‌ است.
  • این ارز در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۱۰ درصد کاهش یافته‌ است.

به گزارش دی‌کریپت، قیمت نات کوین NOT: به محدوده ۰.۰۱۵ دلار رسیده‌ و در روز گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته ‌است. به نظر می‌رسد ریزش قیمت بیت کوین‌ و بازار ارزهای دیجیتال به خاطر رشد دلار و کاهش احتمال کاهش نرخ بهره روی کاهش قیمت نات ‌کوین هم موثر بوده است.

با این حال نات کوین همچنان در رتبه ۴۹ برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد و مارکت کپ آن به محدوده ۱.۶ میلیارد رسیده‌ است. به عبارت دقیق‌تر مارکت کپ این توکن از ارزهای دیجیتال بزرگی مثل فچ ای‌آی و فانتوم بیشتر است. این هفته آخرین فرصت کاربران نات ‌کوین برای کلیم کردن توکن‌های درون بازی و ایردراپ آن بود. تمام توکن‌هایی که کلیم نشده‌ باشند، یا در توسعه نات کوین از آن‌ها استفاده می‌شود و یا سوزانده‌ می‌شود.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

به همین خاطر بعضی از تحلیلگران باور دارند که کلیم کردن توکن‌های باقی‌مانده توسط کاربران به افزایش فشار فروش آن کمک کرده است. با این حال توسعه‌دهندگان نات ‌کوین اعلام کردند که اکثر توکن‌ها از قبل کلیم شده‌ بود. در هر صورت فرآیند توکن‌سوزی می‌تواند به رشد قیمت نات کوین کمک کند اما تعداد دقیق توکن‌های سوزانده‌شده مهم است.

از نظر تحلیل تکنیکال بررسی قیمت نات‌ کوین کار بسیار سختی است. این توکن کم‌تر از دو ماه پیش راه‌اندازی شده‌ و هنوز به ثبات نرسیده‌ است. با این حال نمودار روزانه آن نشان می‌دهد که سطح ۰.۰۱۵ دلار پیش از این یک بار به رشد نات کوین کمک کرده و به عنوان حمایت آن عمل کرده است. با این حال باید دید که آیا این سطح دوباره به عنوان حمایت NOT عمل می‌کند یا خیر.

نمودار روزانه قیمت نات کوین
نمودار روزانه قیمت نات کوین

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. سلام لطفا در توضیحاتتون از کلمات فارسی استفاده کنید تا خواننده متوجه بشه…. کلمات انگلیسی رو فارسی نوشتین این چه معنی داره؟! کلیم کردن چیه؟! یا انگلیسیشو درست بنویسین تا لا اقل تو گوگل ترنسلیت معنیشو پیدا کنیم!

    1. سلام. ترجمه بعضی از کلمه‌ها به فارسی معنی کاملی نداره و خیلی از معامله‌گرها از همون کلمات انگلیسی استفاده میکنن.
      کلیم کردن از لحاظ لغتی معنی ادعا کردن میده که تو این بخش معنی کاملی نیست. بعضی‌ها از دریافت کردن استفاده می‌کنن ولی اون هم ممکنه با برداشت کردن اشتباه گرفته شه.
      در کل آشنا شدن با چنین کلمه‌هایی (مثل ایردراپ، استیکینگ و … ) میتونه مفید باشه.

  2. خسته نباشید. این تحلیل بود؟ کجای متن به سوالی که در تیتر مطرح کردید پاسخ دادید؟
    شما اتفاقی رو که افتاده شرح دادید و آخرش گفتیم بشینیم ببینیم چی میشه!

    1. سلام
      همون طور که گفتیم نات کوین هنوز به ثبات نرسیده. مهم‌ترین حمایت احتمالیش همون سطح ۰.۰۱۵ دلاری هست ولی باز هم ریسک زیادی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *