اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

بنجامین کوئن: اصلاح بیت کوین تا چند ماه دیگر ادامه دارد

به گزارش دیلی‌هادل، تحلیلگر مطرحی به اسم بنجامین کوئن (Benjamin Cowen) اعلام کرد که بیت کوین حداقل برای چند ماه دیگر با رالی قابل‌توجهی روبه‌رو نمی‌شود. او تاکید کرد که تاریخ نشان داده‌ بیت‌ کوین ممکن است تا سپتامبر (شهریور) یا اکتبر (مهر) به روند نزولی‌اش ادامه دهد. او خاطرنشان کرد که در سال ۲۰۱۹ روند نزولی بیت ‌کوین ۲۰۲ روز طول کشید و این بار هم ممکن این روند را تکرار کند. شایان ذکر است که طبق گفته‌های کوئن، روند نزولی فعلی بیت کوین تنها ۱۱۴ روز طول کشیده‌ است.

نمودار بیت کوین و اصلاح آن در سال ۲۰۱۹
نمودار بیت‌ کوین و اصلاح آن در سال ۲۰۱۹

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *