تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل دوج کوین؛ ۱۹ تیر ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در عبور از مقاومت مهم ۰.۱۲ دلار به مشکل خورده‌ است.

خلاصه تحلیل

  • فشار فروش دوج کوین در هر حرکت صعودی کوچکی رشد می‌کند.
  • عبور از این مقاومت نشان می‌دهد که روند دوج کوین در کوتاه‌مدت تغییر کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، دوج کوین DOGE: در روزهای قبل حرکت صعودی جدیدی را شروع کرد اما نتوانست از مقاومت مهم ۰.۱۲ دلار عبور کند. این امر نشان داد که فشار فروش دوج کوین در هر حرکت صعودی کوچکی رشد می‌کند.

تحلیل دوج کوین
تحلیل دوج کوین

هولدرهای دوج کوین احتمالاً از محدوده ۰.۱۰ دلار تا ۰.۰۸ دلار دفاع می‌کنند. اگر دوج کوین این محدوده حمایتی را از دست بدهد، در ادامه ممکن است تا سطح ۰.۰۶ دلار سقوط کند. در هر صورت هر چقدر سقوط دوج کوین بیشتر باشد، زمان مورد نیاز برای جبران آن بیشتر می‌شود.

اگر قیمت دوج کوین از سطوح فعلی رشد کند، احتمالاً دوباره فشار فروش آن در محدوده ۰.۱۲ دلار افزایش می‌یابد. اگر دوج کوین از این مقاومت عبور کند، در ادامه می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۱۴ دلار) افزایش یابد. این امر نشان می‌دهد که روند دوج کوین در کوتاه‌مدت احتمالاً تغییر کرده است.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *