تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است برای مدت بیشتری در رنج ۵۳٬۴۸۵ دلار تا ۷۳٬۷۷۷ دلار در نوسان باشد.

خلاصه تحلیل

  • رشد قیمت بیت کوین در ۸ جولای (۱۸ تیر) نشان داد که خریداران به شدت از منطقه حمایتی ۵۳٬۴۸۵ تا ۵۶٬۵۵۲ دلار دفاع می‌کنند.
  • نوسان بیت کوین در رنج ۵۳٬۴۸۵ دلار تا ۷۳٬۷۷۷ دلار ممکن است ادامه داشته باشد.

به گزارش کوین تلگراف، رشد قیمت بیت کوین در ۸ جولای (۱۸ تیر) نشان داد که خریداران به شدت از منطقه حمایتی ۵۳٬۴۸۵ تا ۵۶٬۵۵۲ دلار دفاع می‌کنند. خریداران در ۱۰ جولای (۲۰ تیر) هم قیمت بیت کوین را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۶۰٬۲۱۷ دلار) رساندند.

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین

اگر قیمت به حرکت نزولی‌اش ادامه دهد، نشان می‌دهد که احساسات منفی و فشار فروش هولدرهای آن ادامه دارد. در این صورت، فروشندگان تلاش خواهند کرد تا BTC را به زیر محدوده حمایتی مذکور برسانند. در این صورت، BTC ممکن است تا حمایت مهم ۵۰٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

اولین سیگنال صعودی BTC، شکستن‌ و بسته‌ شدن‌ کندل آن بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه خواهد بود. این امر راه را برای افزایش بالقوه BTC تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۶۴٬۹۷۰ دلار) هموار خواهد کرد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که نوسان بیت کوین در رنج ۵۳٬۴۸۵ دلار تا ۷۳٬۷۷۷ دلار ادامه دارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *