تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل اتریوم امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۳

تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که نوسانات این ارز دیجیتال احتمالاً در محدوده بزرگ ۲٬۸۵۰ تا ۴٬۰۴۹ دلار برای چند روز دیگر ادامه دارد.

خلاصه تحلیل

  • قیمت اتریوم در ۸ جولای (۱۸ تیر) به زیر حمایت ۲٬۸۵۰ دلار رسید.
  • حرکت صعودی اتریوم ممکن است به میانگین متحرک ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۲۴۵ دلار) برسد.

به گزارش کوین تلگراف، فروشندگان اتریوم در ۸ جولای (۱۸ تیر) موفق شدند این ارز دیجیتال را به زیر حمایت ۲٬۸۵۰ دلار بکشانند. با این حال هولدرهای اتریوم با موفقیت از حمایت مذکور دلار دفاع کردند.

تحلیل اتریوم
تحلیل اتریوم

حرکت صعودی اتریوم ممکن است به میانگین متحرک ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۲۴۵ دلار) برسد. این محدوده یکی از مقاومت‌های مهم اتریوم محسوب می‌شود. اگر قیمت اتریوم بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک ۲۰ روزه به شدت کاهش یابد، بخورد، ممکن است به زیر ۲٬۸۵۰ دلار برسد. در این صورت، اتریوم ممکن است تا محدوده ۲٬۲۰۰ دلار سقوط کند.

برعکس اگر کندل اتریوم در بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه بسته شود، نشان می‌دهد که نوسانات این ارز دیجیتال احتمالاً در محدوده بزرگ ۲٬۸۵۰ تا ۴٬۰۴۹ دلار برای چند روز دیگر ادامه دارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *