اخبار نوبیتکس

دریافت اعتبار خرید کالا به پشتوانه دارایی دیجیتال و بدون سود در نوبیتکس

نوبیتکس از سرویس جدید خود به نام «اعتبار خرید کالا» رونمایی کرد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند در ازای سپردن دارایی رمز‌ارزی خود به عنوان وثیقه نزد نوبیتکس، تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار خرید کالا بدون پرداخت سود یا کارمزد دریافت کرده و در فروشگاه‌های منتخب استفاده کنند. به گزارش روابط عمومی نوبیتکس دریافت اعتبار خرید کالا به عنوان اولین محصول از گروه محصولات اعتباری نوبیتکس در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است و کاربران می‌توانند بدون ارائه چک یا سفته و در یک فرآیند کاملا آنلاین و 10 دقیقه‌ای، این اعتبار را دریافت کنند. مدت زمان تسویه مبلغ دریافتی در دو قسط و ظرف مدت 60 روز است و استفاده از این سرویس نیازی به پرداخت هیچ‌گونه کارمزد یا سودی ندارد. برای دریافت این اعتبار کافی است کاربران معادل ریالی وثیقه خود را تنها 30 درصد بیش از مبلغ درخواستی ارائه کنند. به طور مثال برای دریافت 10 میلیون تومان اعتبار خرید کالا، رمز ارز وثیقه شده باید ارزشی معادل 13 میلیون تومان داشته باشد.

هدف از این محصولات ایجاد فرصت برای کاربرانی است که علاوه بر سرمایه‌گذاری در رمز ارز علاقه دارند خدماتی مبتنی بر رمزدارایی‌های خود دریافت کنند؛ ما در نوبیتکس همواره تلاش می‌کنیم با نوآوری مبتنی بر قوانین موجود این نیازها را پاسخ دهیم و در حال حاضر با خرید اعتباری کالا گام اول در محصولات اعتباری را برداشته‌ایم، امیدواریم در آینده بتوانیم خدمات گسترده‌تری را ارائه کنیم.

نوبیتکس در سال گذشته نیز برای اولین بار از محصولاتی مانند استیکینگ، ییلدفارمینگ، معاملات تعهدی و محصولات دیفای مانند کیف پول غیر امانی لاکت‌ولت رو نمایی کرد که در نوع خود اقداماتی تازه و نوآورانه در میان صرافی‌های رمزارز در ایران محسوب می‌شود.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *