تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است دوباره به زیر سطح بسیار مهم ۶۰٬۰۰۰ دلار برسد.

خلاصه تحلیل

  • حرکت نزولی بیت کوین ضعیف شده‌ است.
  • با این حال قیمت بیت کوین ممکن است دوباره به محدوده ۵۹٬۵۲۲ دلار برسد.

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین BTC: در ۱۴ جولای (۲۴ تیر) به بالای میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (موج نارنجی رنگ، ۵۹٬۵۲۲ دلار) رسید. این اتفاق نشان داد که حرکت نزولی بیت کوین ضعیف شده‌ است.

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین

احتمالاً خریداران بیت کوین دوباره تلاش می‌کنند قیمت آن را به بالای مقاومت سربار ۶۴٬۶۰۲ دلار برسانند. اگر آن‌ها موفق شوند، بیت کوین احتمالاً قدرت خود را بازیابی کرده و دوباره می‌تواند به محدوده مقاومتی ۷۲٬۰۰۰ تا ۷۳٬۷۷۷ دلار برسد.

برعکس اگر قیمت این ارز دیجیتال بعد از رسیدن به ۶۴٬۶۰۲ دلار به شدت کاهش یابد، نشان می‌دهد که فشار فروش بیت کوین دوباره رشد کرده است. در این صورت قیمت بیت کوین ممکن است دوباره تا میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه کاهش یابد. اگر بیت کوین بعد از رسیدن‌ به این سطح رشد کند، نشان می‌دهد که فشار فروش آن در سطوح بالا رشد خواهد کرد. در این صورت احتمال عبور BTC از مقاومت ۶۴٬۶۰۲ دلار افزایش خواهد یافت.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *