تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل سولانا امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۳

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است در روزهای آینده تا سطح ۱۶۹ دلار رشد کند.

خلاصه تحلیل

  • فشار فروش سولانا کاهش یافته‌ است.
  • قیمت سولانا ممکن است برای مدت بیشتری در الگوی مذکور بماند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت سولانا SOL: به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج سبز رنگ، ۱۴۸ دلار) رسیده‌ است. این امر نشان می‌دهد که فشار فروش سولانا کاهش یافته‌ است.

تحلیل سولانا
تحلیل سولانا

سولانا یک مقاومت کوچک در محدوده ۱۵۵ دلار دارد و اگر به طور کامل از آن عبور کند، می‌تواند به خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه‌اش برسد. فشار فروش سولانا احتمالاً در این سطح افزایش می‌یابد اما اگر SOL بتواند به بالای آن برسد، الگوی مثلث نزولی‌اش باطل خواهد شد. این اتفاق سیگنال مثبتی محسوب می‌شود و ممکن است رالی جدیدی را به سمت محدوده ۱۶۹ و ۲۱۰ دلار شروع کند.

در این رالی اگر فروشندگان سولانا بخواهند جلوی رشد آن را بگیرند، باید سریعاً آن را به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (موج نارنجی رنگ، ۱۴۱ دلار) برسانند. در این صورت قیمت سولانا ممکن است برای مدت بیشتری در الگوی مذکور بماند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *