تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل BNB امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۳

تحلیل BNB نشان می‌دهد که خریداران این ارز دیجیتال در هر ریزش و حرکت نزولی جزئی، فشار خرید خود را حفظ می‌کنند.

خلاصه تحلیل

به گزارش کوین تلگراف، فروشندگان BNB BNB: در حال دفاع از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج سبز رنگ، ۵۸۶ دلار) هستند. با این حال آن‌ها در کشیدن‌ قیمت BNB به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۵۴۴ دلار) ناتوان بوده‌اند. دنباله بلند کندل ۱۶ جولای (۲۶ تیر) نشان می‌دهد خریداران BNB در هر ریزش جزئی، فشار خرید خود را حفظ می‌کنند.

تحلیل BNB
تحلیل BNB

بسته‌ شدن‌ کندل BNB بالاd میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، راه را برای رشد آن تا مقاومت سربار BNB در سطح ۶۳۵ دلار باز می‌کند. این سطح می‌تواند چالش بزرگی برای معامله‌گران باشد اما اگر BNB موقعیت خود را حفظ کند، می‌تواند به سمت محدوده ۷۲۲ دلار حرکت کند.

اگر فروشندگان بخواهند از رشد BNB جلوگیری کنند، باید بتوانند قیمت آن را به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه کاهش دهند. موفقیت آن‌ها نشان می‌دهد فشار فروش BNB در سطوح بالا ادامه دارد. در این صورت قیمت BNB می‌تواند تا حمایت‌های ۴۹۰ دلار و ۴۶۰ دلار کاهش پیدا کند.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *