تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل سولانا امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۳

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال در یک الگوی مثلث نزولی قرار دارد و ممکن است به ۱۰۰ دلار برسد.

خلاصه تحلیل

  • الگوی مثلث نزولی اهمیت زیادی در نمودار سولانا دارد.
  • با این حال با فشار خرید مناسب، سولانا می‌تواند به سمت ۱۸۹ دلار و پس از آن به ۲۱۰ دلار حرکت کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت سولانا SOL: مدتی است که در یک الگو مثلث نزولی در نوسان است. معامله‌گران توانسته‌اند قیمت سولانا را به سمت خط روند نزولی هدایت کنند. به نظر می‌رسد فروشندگان سولانا به شدت از این سطح دفاع می‌کنند.

تحلیل سولانا
تحلیل سولانا

اگر قیمت سولانا بعد از رسیدن‌ به این خط روند نزولی به صورت شارپی سقوط کند ولی بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۱۴۳ دلار) رشد کند، نشان‌ می‌دهد که احساسات معامله‌گران از فروش در رالی‌ها به خرید در کف قیمت تغییر کرده است. در این صورت احتمال شکسته‌ شدن‌ خط روند نزولی افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه قیمت سولانا می‌تواند به سمت ۱۸۹ دلار و پس از آن به ۲۱۰ دلار حرکت کند.

از طرف دیگر اگر قیمت سولانا به زیر میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه برسد، سیگنالی از نوسان بیشتر SOL در الگوی مثلث نزولی صادر می‌شود. بسته‌ شدن‌ کندل سولانا در زیر سطح ۱۱۶ دلار الگوی مذکور را تکمیل کرده و حرکت آن به سمت ۱۰۰ دلار آغاز می‌شود.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *