تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل سولانا امروز ۳۰ تیر ۱۴۰۳

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که تقاضای این ارز دیجیتال در سطوح پایین افزایش یافته‌ و این مسئله می‌تواند به آن کمک کند.

خلاصه تحلیل

  • بسته‌ شدن کندل سولانا بالای مقاومت آن می‌تواند ساختار نزولی آن را بی‌اعتبار کند.
  • قیمت سولانا می‌تواند تا ۱۸۰ دلار و پس از آن تا مقاومت قدرتمند ۲۱۰ دلار رشد کند.

به گزارش کوین تلگراف، معامله‌گران توانسته‌اند قیمت سولانا SOL: را به بالای مقاومت الگوی مثلث نزولی آن برسانند. این موضوع نشان می‌دهد در سطوح بالاتر نیز تقاضای زیادی برای سولانا وجود دارد.

تحلیل سولانا
تحلیل سولانا

رشد میانگین متحرک ساده ۲۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۱۴۵ دلار) و شاخص RSI نشان می‌دهند که خریداران قدرت بیشتری دارند. بسته‌ شدن کندل سولانا بالای مقاومت الگوی مذکور می‌تواند ساختار نزولی آن را بی‌اعتبار کند. در این صورت قیمت سولانا می‌تواند تا ۱۸۰ دلار و پس از آن تا مقاومت قدرتمند ۲۱۰ دلار رشد کند.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

اما در صورتی که قیمت سولانا در کوتاه‌مدت کاهش یافته‌ و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، سناریوی صعودی آن بی‌اعتبار می‌شود. در این صورت سولانا برای مدت بیشتری در الگوی مثلث مذکور در نوسان خواهد بود.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *