اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

تحلیلگر مطرح: رییس کمیسیون بورس آمریکا در اوایل ۲۰۲۵ استعفا می‌دهد

به گزارش کوین تلگراف، تحلیلگر مطرحی به اسم مارکوس تیلن (Markus Thielen) باور دارد که گری گنسلر (Gary Gensler)، رییس کمیسیون بورس آمریکا (SEC)، در اوایل سال ۲۰۲۵ استعفا می‌دهد. طبق گفته‌های او، روسای SEC معمولاً بعد از تغییر رییس جمهور آمریکا استفاده می‌دهند. البته دوره ریاست گری گنسلر تا اواسط ۲۰۲۶ ادامه دارد. با این حال تیلن به این نتیجه‌ رسیده‌ است که او در ژانویه (دی) یا فوریه ۲۰۲۵ (بهمن) استعفا می‌دهد. جی‌دی ونس (J.D. Vance)، معاون ترامپ، نیز پیش از این از گنسلر و عملکرد سیاسی او انتقاد کرده بود. او باور دارد که گسنلر به توکن‌های مفید حمله می‌کند و به توکن‌هایی که کاربردی ندارند؛ کاری ندارد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *