اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال

توسعه‌دهندگان ورلد کوین شایعات مربوط به دستکاری قیمت آن را رد کردند

به گزارش کوین تلگراف، توسعه‌دهندگان ورلد کوین اعلام کردند که شایعات مربوط به دستکاری قیمت WLD صحت ندارد. این شایعات ادعا می‌کردند که افرادی از درون شرکت ورلد‌ کوین قیمت آن را دستکاری می‌کنند. برای مثال یکی از اینفلوئنسرهای مشهور بازار ارزهای دیجیتال به اسم ZachXBT چنین ادعایی کرده است. او باور دارد که اعضای تیم و سرمایه‌گذاران ورلد کوین از اطلاعات خود برای کسب سود از این توکن استفاده می‌کنند. با این حال توسعه‌دهندگان پروژه مذکور خاطرنشان کردند که تحمل چنین کارهای غیرقانونی را ندارند و هرگز اجازه نمی‌دهند شخصی از درون این پروژه بتواند از اطلاعاتش سوءاستفاده کند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *