اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

دونالد ترامپ در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ چه گفت؟

دونالد ترامپ شب قبل با یک ساعت تاخیر در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ حاضر شد تا درباره بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان صحبت کند.

خلاصه خبر

  • ترامپ وعده داد دولت آمریکا هرگز ۲۰۰٬۰۰۰ بیت کوین خود را نمی‌فروشد.
  • ترامپ وضعیت بیت کوین را به سال‌های ابتدایی صنعت فولاد تشبیه و عنوان کرد که BTC می‌تواند روزی از طلا سبقت بگیرد.

به گزارش کریپتواسلیت، ترامپ در شب قبل وعده داد که ایالات متحده را به یک «ابرقدرت بیت کوین» تبدیل کند و برتری این کشور را نسبت به رقبایی مانند چین حفظ کند.

او اعلام کرد که اگر در انتخابات پیروز شود، مطمئن می‌شود آمریکا هرگز ۲۰۰,۰۰۰ BTC خود را نمی‌فروشد. این مقدار تقریباً معادل ۱ درصد از عرضه کل بیت کوین BTC: است. او ادامه داد:

مدت زیادی است که آمریکا قاعده اصلی بیت‌ کوین را نقض کرده است: اینکه هرگز توکن‌هایتان نفروشید.

علاوه بر این ترامپ وعده داد که در روز اول فعالیت خود، گری گنسلر (Gary Gensler) را اخراج کند و شخص دیگری که به نوآوری و پیشرفت ایمان دارد را به جای او قرار دهد. او همچنین ادعا کرد که معاون رئیس جمهور کامالا هریس (Kamala Harris) قصد دارد در صورت انتخاب، گنسلر را به عنوان وزیر خزانه‌داری معرفی کند.

وی اظهار داشت بایدن و کامالا هریس، جنگ بزرگی را علیه ارزهای دیجیتال به راه انداخته‌اند اما او قصد دارد به این «جنگ صلیبی» پایان دهد. ترامپ اضافه کرد که رویکرد دولت در برابر ارزهای دیجیتال، رویکرد آمریکایی نبوده است.

ترامپ همچنین وعده داد یک نفر را به عنوان مشاور ریاست‌جمهوری در زمینه کریپتو منصوب کند. این فرد باید چارچوبی برای صنعت ارزهای دیجیتال ایجاد کرده و از پیشرفت و نوآوری حمایت کند.

علاوه بر این دونالد ترامپ بر اهمیت ارزهای دیجیتال در مسائل ژئوپلتیک تاکید کرد و متعهد شد آمریکا را به رهبر این صنعت تبدیل کند. وی تاکید کرد:

اگر ما رمزارزها و بیت کوین را قبول نکنیم، دیگران می‌پذیرند.

ترامپ همچنین وعده داد که ایالات متحده را به یک قدرت بزرگ در استخراج بیت کوین تبدیل کند و برای این کار مطمئن می‌شود که این کشور به برق ارزان دسترسی دارد. او بار دیگر بر نیت خود برای پایان دادن به الزامات خودروهای برقی و تولید انرژی از طریق سوخت‌های فسیلی و انرژی هسته‌ای تاکید کرد.

ترامپ همچنین وعده داد که حکم راس اولبریخت (Ross Ulbricht) بنیانگذار سایت سیلک رود (Silk Road) را کاهش دهد.

تمجید ترامپ از بیت کوین

ترامپ بیت کوین را به عنوان یک طبقه دارایی جدا معرفی کرد و عنوان داشت BTC در کمتر از دو دهه به نهمین دارایی بزرگ دنیا از لحاظ مارکت دست پیدا کرده است. وی اضافه کرد:

احتمالاً روزی برسد که بیت کوین از طلا پیشی بگیرد. تا حالا چیزی مثل این ندیده‌اید.

ترامپ به نفوذ ارزهای دیجیتال در جهان و نقش کلیدی آن‌خت در تقویت همکاری میان مردم در سراسر جهان تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد:

بیت کوین فقط یک شگفتی در دنیای تکنولوژی نیست. BTC یک معجزه و دستاورد بزرگ است.

ترامپ در کنفرانس بیت‌ کوین ۲۰۲۴ در نشویل آمریکا اعلام کرد احترام خاصی برای جامعه بیت کوین قائل است. او وضعیت بیت کوین را به سال‌های ابتدایی صنعت فولاد تشبیه کرد و ادامه داد:

اگر قرار است ارزهای دیجیتال آینده را شکل دهند، باید در آمریکا استخراج، صادر و تولید شوند. اگر همانطور که همه می‌گویند بیت کوین قرار است به ماه برسد، می‌خواهم آمریکا بیت کوین را به آنجا برساند.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *