تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

بررسی ۲ آلت کوینی که در ماه آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید

با نزدیک شدن‌ به پایان ماه جولای، تحلیلگران ۲ آلت کوینی را معرفی کرده‌اند که ممکن است در ماه آینده به رشد نسبتاً خوبی برسند.

خلاصه تحلیل

  • تحلیلگران باور دارند که بیت کوین کش در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارد.
  • علاوه بر این به نظر آن‌ها آوه هم می‌تواند آینده خوبی داشته باشد.

به گزارش بی‌این کریپتو، آلت سیزن معمولاً زمانی آغاز می‌شود که ۷۵ درصد از ۵۰ آلت کوین برتر بازار در ۹۰ روز گذشته عملکرد بهتری در مقایسه با بیت کوین داشته باشند. هرچند این اتفاق هنوز رخ نداده، اما تحلیلگران نسبت به عملکرد ۲ آلت کوین پایین به شدت امیدوار هستند.

۱. بیت کوین کش

قیمت بیت کوین کش BCH: در هفته قبل حدود ۱۵ درصد رشد کرد و به بالای محدوده ۴۵۰ دلار رسید. البته این ارز دیجیتال در زمان نگارش این خبر بخشی از رشدش را از دست داده‌ و به محدوده ۴۲۵ دلار ر سیده‌ است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که فشار خرید بیت کوین کش بیشتر از فشار فروش آن است. شاخص جریان پول چیکین (CMF) که جریان ورود سرمایه به بازار را محاسبه می‌کند؛ بالای محدوده صفر قرار دارد و نشان می‌دهد نقدینگی بیت کوین کش افزایش یافته‌ است.

نمودار قیمت بیت کوین کش آلت کوین
نمودار قیمت بیت کوین کش

این امر نشان می‌دهد که احتمال افزایش قیمت این آلت کوین وجود دارد. در نتیجه اگر این روند صعودی حفظ شود، قیمت بیت کوین کش ممکن است دوباره به محدوده ۴۵۳.۱۰ دلار برسد.

۲. آوه

قیمت توکن آوه (AAVE) در هفته گذشته حدود ۱۴ درصد رشد کرد. این ارز دیجیتال در حال حاضر هم در محدوده ۱۰۶ دلار قرار دارد.

در کنار این رشد، شاخص اوپن اینترست آوه نیز در بازار مشتقات افزایش یافت. داده‌های وب سایت کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهد که اوپن اینترست این ارز دیجیتال در هفته گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته‌ و به محدوده ۷۶ میلیون دلار رسیده‌ است.

شاخص اوپن اینترست آوه
شاخص اوپن اینترست آوه

این امر نشان می‌دهد توجه معامله‌گران باتجربه بازار مشتقات به آوه افزایش یافته‌ است. شاخص فاندینگ ریت هم نشان می‌دهد که اکثر معامله‌گران مذکور معامله لانگِ (خرید) این آلت کوین را باز کرده‌اند؛ نه معامله شورت (فروش).

شاخص فاندینگ ریت آوه آلت کوین
شاخص فاندینگ ریت آوه

اگر این روند ادامه داشته باشد، قیمت آوه ممکن است به سقف دو ماهه خود در ۱۱۶.۸۶ درصد برسد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *