تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین امروز 11 مرداد 1403

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال در محدوده ۷۰٬۰۰۰ دلار با مقاومت سختی روبه‌رو شده‌ است.

خلاصه تحلیل

  • قیمت بیت کوین در ۲۹ جولای (۸ مرداد) بعد از رسیدن‌ به سطح ۷۰٬۰۰۰ دلار کاهش یافت.
  • معامله‌گران برای آنکه بتوانند حرکت صعودی BTC را حفظ کنند، باید بتوانند قیمت Hk را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین BTC: در تاریخ ۲۹ جولای (۸ مرداد) بعد از رسیدن‌ به سطح ۷۰٬۰۰۰ دلار کاهش یافت. این ارز دیجیتال یک روز بعد به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۶۵٬۳۹۰ دلار) رسید.

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین

معامله‌گران برای آنکه بتوانند حرکت صعودی BTC را حفظ کنند، باید بتوانند قیمت Hk را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. در صورت موفقیت آنها احتمال رشد BTC تا محدوده ۷۰٬۰۰۰ دلار افزایش پیدا می‌کند و بیت کوین می‌تواند به سمت هدف ۷۲٬۰۰۰ دلاری حرکت کند. انتظار می‌رود که این سطح به عنوان یک مقاومت سخت عمل کند.

از طرف دیگر در صورتی که کندل بیت کوین زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بسته شود، سیگنالی از برداشت سود توسط معامله‌گران صادر می‌شود. در نتیجه احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۶۳٬۲۹۴ دلار) افزایش پیدا می‌کند.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *