تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل شیبا اینو ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل شیبا اینو نشان می‌دهد که فروشندگان آن قصد دارند با کشاندن قیمت SHIB به زیر حمایت ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار موقعیت خود را حفظ کنند.

خلاصه تحلیل

  • قیمت SHIB می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار و سپس به ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار برسد.
  • فروشندگان شیبا اینو در رالی‌های کوچک هم فشار فروش خود را حفظ می‌کنند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت شیبا اینو SHIB: در تاریخ ۲۹ جولای (۸ مرداد) بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار) کاهش یافت. این امر نشان می‌دهد فروشندگان شیبا اینو در رالی‌های کوچک هم فشار فروش خود را حفظ می‌کنند.

تحلیل شیبا اینو
تحلیل شیبا اینو

آن‌ها احتمالاً قصد دارند با کشاندن قیمت SHIB به زیر حمایت ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار موقعیت خود را حفظ کنند. در صورت موفقیت آن‌ها فشار فروش شیبا اینو تشدید شده و قیمت آن می‌تواند به سطح ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار سقوط کند.

اگر خریداران قصد دارند از ریزش قیمت شیبا اینو جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت آن را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند. موفقیت آن‌ها حاکی از آن است که در کف‌های قیمتی تقاضای بیشتری برای شیبا اینو وجود دارد. در این صورت قیمت SHIB می‌تواند به ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار و سپس به ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار برسد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *