تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل اتریوم امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال فشار فروش زیادی دارد اما تا حدودی توانسته‌ است از حمایت ۳٬۰۸۰ دلار دفاع کند.

خلاصه تحلیل

  • احتمال سقوط قیمت اتریوم به زیر محدوده ۲٬۸۵۰ دلار وجود دارد.
  • اگر در کوتاه‌مدت قیمت اتریوم رشد کند و به بالای میانگین‌های متحرک خود برسد، احتمال رشد آن وجود دارد.

به گزارش کوین تلگراف، معامله‌گران در اول آگوست (۱۱ مرداد) تلاش کردند سقوط قیمت اتریوم ETH: را در سطح ۳٬۰۸۰ دلار متوقف کنند اما فروشندگان دست بردار نبودند.

تحلیل اتریوم
تحلیل اتریوم

آن‌ها توانستند یک روز بعد قیمت اتریوم را به زیر محدوده ۳٬۰۸۰ دلار برسانند و مسیر نزولی آن به سمت حمایت مهم ۲٬۸۵۰ دلار را باز کنند. با این حال خریداران اتریوم در چند ماه گذشته به خوبی از این سطح دفاع کرده‌اند. در نتیجه انتظار می‌رود بار دیگر برای حفظ این حمایت کلیدی تلاش کنند.

اگر قیمت اتریوم بعد از رسیدن‌ به این سطح رشد کند اما بعد از رسیدن‌ به میانگین‌های متحرک خود کاهش یابد، نشان‌دهنده این موضوع خواهد بود که فروشندگان کنترل بازار را در دست دارند. این امر احتمال سقوط قیمت اتریوم به زیر محدوده ۲٬۸۵۰ دلار را افزایش می‌دهد.

اما اگر در کوتاه‌مدت قیمت اتریوم رشد کند و به بالای میانگین‌های متحرک خود برسد، سناریو نزولی بی‌اعتبار می‌شود. در این صورت تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که احتمال رشد آن تا خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه‌اش وجود دارد.

احمد محمدیان

من فعالیتم در حوزه بلاکچین رو از تولید محتوا به صورت فریلنسری شروع کردم و کم کم با علاقه‌ای که به ریاضیات داشتم به این حوزه هم علاقه‌مند شدم. دوست دارم تو این حوزه تا جای ممکن تحقیق کنم و منطق پروژه‌های بلاکچینی رو متوجه بشم و معتقدم این موضوع میتونه به تحلیل‌های ما کمک بیشتری کنه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *