تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل تون کوین امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل تون کوین نشان می‌دهد که احساسات معامله‌گران آن همچنان نزولی است و در رالی‌ها فشار فروش TON افزایش می‌یابد.

خلاصه تحلیل

  • فروشندگان قصد دارند با هدایت تون کوین به زیر حمایت ۶.۳۶ دلار موقعیت خود را تقویت کنند.
  • قیمت تون کوین می‌تواند به ۶ دلار و پس از آن به ۵.۵ دلار سقوط کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت تون کوین TON: در تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد) بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۶.۸۷ دلار) کاهش یافت. این موضوع نشان می‌دهد که احساسات معامله‌گران همچنان نزولی است و در رالی‌ها فشار فروش TON افزایش می‌یابد.

تحلیل تون کوین
تحلیل تون کوین

فروشندگان قصد دارند با هدایت تون کوین به زیر حمایت ۶.۳۶ دلار موقعیت خود را تقویت کنند. در صورت موفقیت آنها سیگنالی از اصلاح عمیق‌تر صادر می‌شود و قیمت تون کوین می‌تواند به ۶ دلار و پس از آن به ۵.۵ دلار سقوط کند.

اگر معامله‌گران می‌خواهند که از کاهش قیمت TON جلوگیری کنند، باید بتوانند آن را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. در این صورت تون کوین ممکن است به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۷.۲۶ دلار) حرکت کند. علاوه بر این این امر نشان می‌دهد که تون کوین ممکن است برای مدت زمان بیشتری در محدوده بین ۶.۳۶ دلار تا ۸.۲۹ دلار بماند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *