تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بایننس کوین (BNB) امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل BNB نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال فشار خرید خوبی در سطوح پایین دارد و فروشندگان نتوانستند موقعیت آن را در سطوح پایین حفظ کنند.

خلاصه تحلیل

  • افزایش فشار فروش BNB باعث شد این ارز دیجیتال در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) به زیر محدوده ۴۶۰ دلار برسد.
  • فشار خرید BNB در سطوح پایین رشد می‌کند.

به گزارش کوین تلگراف، افزایش فشار فروش BNB باعث شد این ارز دیجیتال در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) به زیر محدوده ۴۶۰ دلار برسد. با این حال آن‌ها نتوانستند موقعیت BNB در سطوح پایین را حفظ کنند. این امر نشان داد که فشار خرید BNB در سطوح پایین رشد می‌کند.

تحلیل BNB
تحلیل BNB

احتمالاً خریداران دوباره سعی می‌کنند قیمت BNB را به بالای محدوده ۴۹۵ دلار برسانند. اگر آن‌ها موفق شوند BNB ممکن است تا میانگین‌های متحرک خود رشد کند. با این حال شاخص‌های مذکور احتمالاً به عنوان مانع BNB عمل می‌کنند. با وجود این اگر BNB بتواند از مقاومت مذکور عبور کند، در ادامه می‌تواند برای مدت بیشتری در رنج ۴۶۰ تا ۶۳۵ دلار باقی بماند.

این پیش‌بینی صعودی در صورتی باطل می‌شود که BNB به پایین ۴۶۰ دلار برسد. در این صورت BNB ممکن است دوباره به کف ۴۰۰ دلار برساند. سقوط به زیر این حمایت هم BNB را به محدوده ۳۶۰ دلار خواهد رساند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *