اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

تایید شد: فقط ۳ روز تا دریافت توکن داگز فرصت باقی است

توسعه‌دهندگان بازی داگز اعلام کردند که آخرین روز برای کسب توکن داگز ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) است. آن‌ها سپس به کاربرانشان پیشنهاد دادند که عجله کنند. علاوه بر این آن‌ها اعلام کردند که جزییات مربوط به لیست شدن‌ توکن DOGS را در همان ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) منتشر خواهند کرد. شایان ذکر است که در حال حاضر هیچ یک از توکن‌های DOGS وارد عرضه در گردش نشده و تمام توکن‌هایی که ادعا می‌کنند متعلق به این بازی هستند، کلاهبرداری‌اند. توکن DOGS پیش از این در بازار پیش از عرضه صرافی اوکی‌اکس (OKX) لیست شده‌ بود. قیمت این توکن در حال حاضر در بازار مذکور به ۰.۰۰۵ دلار می‌رسد.

اطلاعیه جدید داگز
اطلاعیه جدید داگز

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

        1. اگه بخوایم ساده بگیم، ایردراپ یعنی اینکه پروژه‌ها توکن‌هاشون رو به صورت رایگان به کاربرها واجد شرایط بدن.
          مثلا بازی داگز توکن‌های DOGS رو به کیف پول کاربرهای واجد شرایطش ارسال کنه.

        2. ایردراپ در واقع یک نوع رویداد تبلیغاتی و بازاریابی یا بازارسازی در حوزه کریپتو (ارز دیجیتال) هستش. در واقع پروژه ها به جای هزینه های سنگین برای تبلیغات خود ، از کاربران کمک می‌گیرند و در انتهای رویداد ، بخشی از توکن های پروژه را به عنوان پاداش به کاربران میدن.

          نحوه شرکت در ایردراپ ها به این شکل هست که کاربران می‌توانند در اینگونه رویداد ها ثبت نام کرده و سپس با انجام یکسری وظایف کوچک و خیلی ساده ، نظیر دنبال کردن اکانت توییتر ، کانال تلگرام و … مربوط به پروژه ، از پروژه مذکور حمایت کرده و پروژه نیز هنگام لیستیگ توکن ، مقداری پاداش به کاربر میدهد. اولین ایردراپ تاریخ هم مربوط به بیت کوین است که اوایل ایجاد شبکه بیت کوین ، کاربران می‌توانستند بابت شرکت در یک نظرسنجی ۱۵۰ واحد بیت کوین پاداش بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *