اخبار ارزهای دیجیتال

نات کوین ممکن است دوباره استخراج NOT را راه‌اندازی کند

توسعه‌دهندگان نات کوین در کانال تلگرامی خود اعلام کردند که راه‌اندازی مجدد استخراج این ارز دیجیتال را بررسی می‌کنند. آن‌ها حدود ۲ روز پیش نظرسنجی جدیدی را راه‌اندازی کرده و از دنبال‌کنندگانشان خواستند تا از بین ۴ گزینه یک مورد را انتخاب کنند. این ۴ گزینه عبارت بود از: تاریخچه موجودی، کنسل کردن برداشت، برگرداندن کلکیر (استخراج) نات کوین و امکان مشاهده تسک‌های استخرها پس از تکمیل آن. در نهایت گزینه دوم یعنی برگرداندن‌ کلیکر بیشترین رای (۶۸ درصد) را آورد. توسعه‌دهندگان بازی نات کوین هم در واکنش به این اتفاق اعلام کردند که آن را در صدر لیست اولویت خود قرار می‌دهند. همین مسئله باعث شده‌ است که شایعاتی مبنی بر راه‌اندازی مجدد استخراج NOT پخش شود.

اطلاعیه جدید نات کوین
اطلاعیه جدید نات‌ ‌کوین

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *