اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

فاز سوم پیکسل ورس شروع شد

بازی تلگرامی پیکسل ورس در روز قبل از فاز سوم و ارز درون بازی خود به اسم Gems رونمایی کرد.

خلاصه خبر

  • بازی پیکسل ورس فاز سوم خود را شروع کرد.
  • این بازی ارز Gems را راه‌اندازی کرده است.

بازی پیکسل‌ ورس در روز قبل اعلام کرد که فاز سوم آن شروع شده‌ و این پلتفرم قصد دارد Gems را معرفی کند. این بازی خاطرنشان کرد که فاز سوم نقطه عطف بزرگی در پیکسل ورس است و بازی‌ها و جوایز جدیدی را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

توسعه‌دهندگان بازی مذکور سپس خاطرنشان کردند که Gems ارز جدید درون بازی پیکسل تپ است. ان ارزها با ارزش، کمیاب و محدود هستند و فقط برای تکمیل تسک‌ها و فعالیت‌های خاص اعطا می‌شوند. این ارزها در حال حاضر در بخش تسک‌ها، قابل جمع‌آوری هستند.

در فاز سوم پیکسل‌ ورس فرآیند اشتراک درآمد هم شروع می‌شود. توسعه‌دهندگان این بازی باور دارند که موفقیت پیکسل تپ و کاربران آن به هم وابسته‌ است. آن‌ها سپس تاکید کردند با بازی‌های جدیدی که به زودی در پیکسل ورس عرضه می‌شوند، هر بار که دوستان کاربران درآمد کسب می‌کنند؛ آن‌ها هم بخش از درآمد کسب‌شده‌ را کسب خواهند کرد. علاوه بر این هرچه کاربران و دوستانشان بیشتر برنده شوند، درآمد بیشتری کسب خواهند کرد.

اطلاعیه پیکسل ورس
اطلاعیه پیکسل ورس

در نتیجه به طور خلاصه در فاز سوم پیکسل‌ ورس شخصیت‌ها و NFTهای جدید معرفی می‌شود، ارز Gems راه‌اندازی می‌گردد و برنامه اشتراک درآمد آن آغاز می‌شود.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *