تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل سولانا امروز ۳ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال موفق شده‌ است از مقاومت مهم ۱۴۷ دلاری‌اش عبور کند.

خلاصه تحلیل

  • فشار فروش سولانا در سطوح پایین کاهش می‌یابد.
  • با این حال قیمت سولانا ممکن است تا محدوده ۱۳۰ و یا حتی ۱۱۶ دلار کاهش یابد.

به گزارش کوین تلگراف، فشار فروش سولانا BTC: باعث شد قیمت آن به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۱۴۷ دلار) برسد. با این حال سولانا به زیر حمایت مهم ۱۳۶ دلار سقوط نکرد. این امر نشان داد فشار فروش سولانا در سطوح پایین کاهش می‌یابد.

تحلیل سولانا
تحلیل سولانا

خریداران سولانا در تلاش هستند موقعیت آن در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را حفظ کنند. اگر آن‌ها موفق شوند، سولانا می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۱۵۴ دلار) رشد کند و خود را به محدوده ۱۶۴ دلار برساند. با این حال فروشندگان سولانا احتمالاً با تمام توان از این محدوده دفاع می‌کنند. البته اگر آن‌ها شکست بخورند، سولانا می‌تواند تا محدوده ۱۸۹ دلار رشد کند.

مهم‌ترین حمایت سولانا در حال حاضر در محدوده ۱۳۶ دلار قرار دارد. اگر این حمایت از دست برود، فشار فروش سولانا افزایش خواهد یافت. تحلیل سولانا نشان می‌دهد که در این صورت قیمت سولانا ممکن است تا محدوده ۱۳۰ و یا حتی ۱۱۶ دلار کاهش یابد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *