تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین؛ حرکت بعدی BTC چه خواهد بود؟

معامله‌گران الگویی را پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد قیمت بیت کوین ممکن است به رکورد آن در سال ۲۰۲۱ برسد.

خلاصه تحلیل

  • پس از تایید ETFهای اسپات بیت‌ کوین سطح ۶۴٬۰۰۰ دلار به یکی از مهم‌ترین حمایت‌های آن تبدیل شد.
  • با پس گرفتن این حمایت بیت کوین می‌تواند خود را به سطح ۶۸٬۰۰۰ دلار برساند.

به گزارش کوین تلگراف، تحلیلگری به اسم مستر کریپتو (Mister Crypto) اعلام کرد که وقتی بیت کوین BTC: به بالای سطح ۶۴٬۰۰۰ دلار برسد، به احتمال زیاد از مقاومت ۶۸٬۰۰۰ دلار عبور می‌کند. شایان ذکر است که بیت کوین از ۳۰ جولای به محدوده مذکور نرسیده‌ بود.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت‌ کوین

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در حال حاضر در نزدیکی محدوده ۶۴٬۰۰۰ دلارقرار دارد. با این حال BTC در ۲۳ آگوست (۲ شهریور) برای اولین بار در ۲۰ روز گذشته به بالای ۶۴٬۰۰۰ دلار رسید و همچنان در تلاش است موقعیتش در این محدوده را حفظ کند.

حرکت صعودی بیت‌ کوین زمانی شروع شد که جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا، اعلام کرد زمان تغییر سیاست‌های پولی این کشور رسیده‌ است. با این حال پاول تاریخ دقیق کاهش نرخ بهره آمریکا را مشخص نکرد.

پس از تایید ETFهای اسپات بیت کوین سطح ۶۴٬۰۰۰ دلار به یکی از مهم‌ترین حمایت‌های آن تبدیل شد. با این حال با سقوط بازارهای مالی در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) بیت‌ کوین حمایت مذکور را از دست داد.

مستر کریپتو هشدار داد که بیت‌ کوین احتمالاً در آخر هفته میلادی حرکت مهمی انجام دهد و احتمالاً در حدود سطح فعلی خود تثبیت خواهد شد. در همین حال، تحلیلگر دیگری به اسم Elja تاکید کرد:

آپدیت بیت کوین:

شکست شاخص RSI!

معکوس شدن شاخص مکدی!

شکست قیمت!

وقت آن رسیده که خریداران بیت کوین قیمت آن را به سمت محدوده ۶۸٬۰۰۰ تا ۷۰٬۰۰۰ دلار سوق بدهند!

نمودار بیت کوین و شاخص مکدی و شاخص RSI
نمودار بیت کوین و شاخص مکدی و شاخص RSI

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *