اخبار ارزهای دیجیتالسایر اخبار

مروری بر مهم‌ترین رویدادهای هفته بعد؛ داده‌های تورمی جدیدی در راه است!

هفته بعد داده‌های تورمی مهمی مثل PCE منتشر می‌شود. این شاخص، شاخص ترجیحی فدرال رزرو برای بررسی تورم است و به همین خاطر اهمیت زیادی برای بیت کوین دارد.

خلاصه خبر

  • هفته آینده داده‌هایی مثل شاخص PCE و GDP منتشر می‌شود.
  • این شاخص‌ها می‌توانند نوسانات جدیدی در بازار بیت کوین ایجاد کنند.

به گزارش کوین تلگراف، شاخص PCE آمریکا مهم‌ترین داده‌ای است که هفته بعد منتشر می‌شود. بانک مرکزی آمریکا معمولاً از این شاخص برای بررسی تورم استفاده می‌کند و به خاطر همین اهمیت آن خیلی زیاد است. شاخص مذکور قرار است ۳۰ آگوست (۹ شهریور) ساعت ۱۶ به وقت تهران منتشر شود.

علاوه بر این در ۲۹ آگوست (۸ شهریور) ساعت ۱۶ به وقت تهران هم داده‌های بازار کار آمریکا از جمله شاخص GDP و مدعیان بیمه بیکاری منتشر می‌شود و برای هولدرهای بیت کوین خیلی مهم است.

شایان ذکر است که گزارش درآمدی شرکت انویدیا (NVidia) هم قرار است ۲۸ آگوست (۷ شهریور) منتشر شود. این گزارش درآمدی احتمالاً روی توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تاثیر زیادی می‌گذارد. پلتفرم مشهور The Kobeissi Letter به کاربرانش گفته است که خود را برای یک هفته هیجان‌انگیز آماده کنند. این پلتفرم سپس ادامه داده‌ است:

مهم‌ترین رویدادهای این هفته:

  • سفارشات کالاهای بادوام ماه جولای (تیر): دوشنبه
  • اعتماد مصرف‌کنندگاه CB: سه‌شنبه
  • گزارش درآمدی انویدیا: چهارشنبه
  • داده‌های GDP سه‌ماهه دوم: پنج‌شنبه
  • اطلاعات مربوط به فروش خانه‌های معلق: پنج‌شنبه
  • داده‌های PCE: جمعه

برای یک هفته هیجان‌انگیز آماده شوید.

مهم‌ترین رویدادهای هفته آینده بیت کوین
مهم‌ترین رویدادهای هفته آینده

تحلیلگران بازارهای مالی به شدت به کاهش نرخ بهره آمریکا در ماه سپتامبر (شهریور) امیدوار هستند. با این حال درباره اینکه کاهش مذکور چقدر خواهد بود، مطمئن نیستند. آخرین داده‌های FedWatch Tool گروه CME، نشان می‌دهد که احتمال کاهش ۰.۲۵ و ۰.۵۰ درصدی نرخ بهره آمریکا در این ماه به ترتیب ۶۱.۵ و ۳۸.۵ درصد است. شرکت QCP Capital که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تحلیلی در بازار کریپتو و بیت کوین است، در جدیدترین گزارش خود خاطرنشان کرد:

کاهش نرخ بهره برای سپتامبر تایید شده، اما هیچ نشانه‌ای در مورد میزان آن وجود ندارد. بنابراین داده‌های ماه آینده خیلی مهم است. کاهش ۰.۲۵ درصدی احتمالاً صعودی خواهد بود اما کاهش ۰.۵ درصدی نشان می‌دهد فدرال رزرو برای جلوگیری از سقوط اقتصاد آمریکا دست به کار شده است.

تحلیلگران باور دارند که چنین رویدادهایی تاثیر زیادی روی قیمت بیت کوین BTC: می‌گذارند. به خاطر همین تریدرهای بازار کرپیتو باید از نزدیک آن‌ها را دنبال کنند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *