تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین امروز ۶ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است در عبور از مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلار شکست خورده‌ باشد.

خلاصه تحلیل

  • به نظر می‌رسد بیت کوین در عبور از مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلار شکست خورده‌ است.
  • با این حال یک نکته مثبت این است که فشار خرید بیت کوین به طور کامل از بین نرفته‌ است.

به گزارش کوین تلگراف، به نظر می‌رسد بیت کوین BTC: در عبور از مقاومت ۶۵٬۰۰۰ دلار شکست خورده‌ است. با این حال یک نکته مثبت این است که فشار خرید بیت کوین به طور کامل از بین نرفته‌ است.

تحلیل بیت کوین
تحلیل بیت کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۶۱٬۳۵۳ دلار) رشد کرده و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد. این امر نشان می‌دهد خریداران بیت کوین قدرت نسبتاً خوبی دارند. اگر ‌BTC بتواند بعد از رسیدن‌ به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رشد کند، احتمال رشد آن تا محدوده ۷۰٬۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد. به نظر می‌رسد فشار فروش بیت کوین در محدوده ۷۰٬۰۰۰ تا ۷۳٬۰۰۰ دلار به شدت رشد می‌کند.

برعکس سقوط بیت کوین به زیر میانگین‌های متحرک و بسته‌ شدن‌ کندل آن در پایین میانگین‌های متحرک باعث می‌شود بیت کوین تا محدوده ۵۵٬۷۲۴ دلار سقوط کند. البته تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که فشار خرید آن احتمالاً در این محدوده افزایش می‌یابد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *