تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل ریپل امروز ۶ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل ریپل نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است برای مدت بیشتری در رنج ۰.۴۱ تا ۰.۶۴ دلار در نوسان باشد.

خلاصه تحلیل

  • اولین حمایت ریپل در حال حاضر در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۵۸ دلار) قرار دارد.
  • دومین حمایت مهم ریپل هم میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۶ دلار) است.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت ریپل XRP: در روزهای قبل به مقاومت ۰.۶۴ دلار رسید اما کاهش یافت. این امر نشان می‌دهد که فشار فروش ریپل در نزدیکی مقاومت مذکور به شدت رشد می‌کند.

تحلیل ریپل
تحلیل ریپل

اولین حمایت ریپل در حال حاضر در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۵۸ دلار) قرار دارد. دومین حمایت مهم ریپل هم میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۶ دلار) است. اگر قیمت ریپل بعد از برخورد به میانگین‌های متحرک مذکور رشد کند، نشان می‌دهد که فشار خرید آن در سطوح پایین افزایش می‌یابد. در این صورت ریپل ممکن است دوباره تلاش کند تا خود را به مقاومت سربار ۰.۶۴ دلاری برساند. اگر این ارز دیجیتال موفق شود، در ادامه ممکن است تا محدوده ۰.۷۴ دلار رشد کند.

تحلیل ریپل نشان می‌دهد که اگر قیمت آن کاهش یافته‌ و به زیر ۰.۵۴ دلار برسد، این سناریوی صعودی در کوتاه‌مدت باطل می‌شود. در نتیجه ریپل ممکن است برای مدت بیشتری در رنج ۰.۴۱ تا ۰.۶۴ دلار در نوسان باشد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *