تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل کاردانو امروز ۶ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که یک خط روند نزولی در نمودار روزانه آن، مقاومت سرسختی را برای این ارز دیجیتال به وجود آورده‌ است.

خلاصه تحلیل

  • قیمت کاردانو در روزهای قبل به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۳۸ دلار) رسید.
  • با این حال خریداران کاردانو نتوانستند قیمت آن را تا خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه‌اش افزایش دهند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت کاردانو ADA: در روزهای قبل به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۰.۳۸ دلار) رسید. با این حال خریداران کاردانو نتوانستند قیمت آن را تا خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه‌اش افزایش دهند.

تحلیل کاردانو
تحلیل کاردانو

این اتفاق ممکن است فشار فروش کاردانو را افزایش داده‌ و قیمت آن را به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برساند. در این صورت خریداران کاردانو احتمالاً تلاش خواهند کرد از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۳۶ دلار) دفاع کنند. با این حال اگر کاردانو به زیر حمایت مذکور برسد، در ادامه ممکن است تا محدوده ۰.۳۱ دلار کاهش یابد.

تحلیل کاردانو نشان می‌دهد اگر این ارز دیجیتال بعد از برخورد به میانگین‌های متحرک کاهش یابد، نشان می‌دهد که احساسات هولدرهای آن مثبت شده‌ است. در این صورت احتمال عبور کادرانو از خط روند نزولی مذکور وجود دارد.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *