اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

جدیدترین اخبار ارتقای پکترا اتریوم: دو فورک جدید در راه است

به‌روزرسانی پکترا (Pectra) اتریوم که یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های شبکه آن است، ممکن است به دلیل پیچیدگی به دو هارد فورک جداگانه تقسیم شود.

خلاصه خبر

  • ارتقای پکترا ممکن است در ۲ فورک انجام شود.
  • توسعه‌دهندگان اتریوم به دلیل پیچیدگی پکترا در تلاش‌اند این کار را انجام دهند.

به گزارش بی‌این کریپتو، تیم بیکو (Tim Beiko)، سرپرست بنیاد اتریوم، در روزهای قبل اعلام کرد که ارتقای پکترا ممکن است در ۲ هاردفورک جداگانه انجام شود.

کریستین کیم (Christine Kim)، محقق Galaxy Digital، هم اعلام کرد که تعداد به‌روزرسانی‌های پکترا زیاد است و به همین خاطر ممکن است در ۲ فورک انجام می‌شود. به عبارت دقیق‌تر در این ارتقا ۲۰ پروپوزال بهبود اتریوم (EIP) اجرا می‌شود و شش EIP هم در دست بررسی است.

کیم خاطرنشان کرد که بخش اول ارتقای پکترا ممکن است در اوایل فوریه سال آینده (بهمن) اجرا شود. علاوه بر این دومین قسمت آن هم احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ انجام خواهد شد.

EIPهایی که ممکن است در فاز اول ارتقای پکترا اتریوم انجام شود
EIPهایی که ممکن است در فاز اول ارتقای پکترا اتریوم انجام شود

کیم خاطرنشان کرد که اگر فاز اول پکترا در اوایل سال ۲۰۲۵ و فاز دوم آن در اواخر نیمه اول ۲۰۲۵ عرضه شود؛ توسعه‌دهندگان اتریوم‌ می‌توانند EIP‌هایی که در فاز اول مشکل داشتند را دوباره بررسی کنند.

در هر حال توسعه‌دهندگان اتریوم پنجشنبه آینده تصمیم می‌گیرند که این ارتقا را به دو فورک تقسیم کنند یا نه. کیم تاکید کرد که پیچیدگی ارتقای پکترا باعث شده‌ است احتمال تقسیم شدن‌ آن به ۲ فورک افزایش یابد.

EIPهایی که ممکن است در فاز اول و دوم ارتقای پکترا اتریوم انجام شود
EIPهایی که ممکن است در فاز اول و دوم ارتقای پکترا اتریوم انجام شود

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *