اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

زمان ضرب ووچرهای ماسک امپایر به پایان رسید

بازی ماسک امپایر امروز اعلام کرد که زمان ضرب ووچرهای آن پایان رسیده‌‌ و کاربران دیگر نمی‌توانند این NFTها را ضرب کنند. این بازی پس از پردازش همه درخواست‌ها و حذف درخواست‌های نامعتبر، در مجموع ۵۷۰٬۰۰۰ ووچر را نهایی کرده است. در نتیجه هیچ ووچر دیگری در آینده ایجاد یا ضرب نخواهد شد. همه ووچرهای ماسک امپایر اکنون در بازار Getgems در دسترس هستند و کاربران می‌توانند به خرید و فروش آن‌ها بپردازند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند ووچرهای خود را هولد کنند و با توکن X مبادله کنند. توکن X توکن بومی بازی ماسک امپایر است که طبق گفته‌های این پلتفرم، به زودی لیست می‌شود.

اطلاعیه ماسک امپایر
اطلاعیه ماسک امپایر

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. من nft را خریداری کردم و کارمزد هم از کیف پول کم شده اما اثری از تخصیص نیست!! در صورت عدم تخصیص کارمزد برمیگردد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *