اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

فانتوم از نام‌های کاربری سفارشی‌ رونمایی کرد

فانتوم در روز قبل از نام‌های کاربری سفارشی رونمایی کرده است. این نام‌های کاربری به بهبود تجربه کاربری معامله‌گران کمک می‌کند و در عین حال امنیت کاربران را هم به خطر نمی‌اندازد.

خلاصه خبر

  • فانتوم از نام‌های سفارشی خود رونمایی کرد.
  • این نام‌ها امنیت کاربران را به خطر نمی‌اندازد.

به گزارش کریپتو اکونومی، فانتوم در روز قبل از نام‌های کاربری سفارشی برای ساده‌سازی تراکنش‌های کریپتویی رونمایی کرد. این نام‌های کاربری سفارشی باعث می‌شوند آدرس‌های پیچیده‌ ولت‌ها با شناسه‌های راحت و ساده جایگزین شوند.

این نام‌های کاربری اختیاری بوده‌ و از اطلاعات حساسی مانند عبارات seed و کلیدهای خصوصی جدا هستند. در نتیجه به تقویت امنیت و حریم خصوصی کاربران خود کمک می‌کنند.

نام سفارشی فانتوم
نام سفارشی فانتوم

فانتوم تضمین کرده است که استفاده از این نام‌های کاربری، امنیت معامله‌گران را به خطر نمی‌اندازد. علاوه بر این حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار می‌دهد و استانداردهای امنیتی بالایی را که کاربران فانتوم‌ انتظار دارند حفظ می‌کند. همان طور که گفته‌ شد، نام‌های کاربری سفارشی در فانتوم کاملاً اختیاری هستند و به کاربران امکان کنترل کامل بر داده‌های خود را می‌دهند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *