اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

فاز بتای نات پیکسل به پایان رسید

بازی نات پیکسل در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد که فاز بتای آن به پایان رسیده‌ است. در این فاز ۲۰ میلیون پیکسل دوباره رنگ‌آمیزی ش و ۳۵۰٬۰۰۰ بازیکن فعال به آن پیوستند.

خلاصه خبر

  • فاز بتا و آزمایشی نات‌ پیکسل تمام شده‌ است.
  • به نظر می‌رسد که این بازی برنامه‌های جدیدی برای آینده دارد.

نات پیکسل در روز قبل با تاکید بر اتمام فاز بتای آن، خاطرنشان کرد:

از اینکه بوم نقاشی ما را قبل از شروع سفر جهانی‌مان آزمایش کردید، متشکریم.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

موجودی‌ها خود به خود بازیابی شده‌ و به جای آن همه پیکسل‌های اولیه، پاداش دریافت می‌کنند. نات پیکسل تاکید کرد که با راه‌اندازی صفحه جدید خود، شروع تازه‌ای را رقم می‌زند. این بازی ادامه داد:

همه پیکسل‌های دعوت‌شده اینجا هستند تا بمانند. شما نشان دادید که چقدر جنبه‌های اجتماعی در وب ۳ اهمیت دارد. تو متحد شدید. شما این بوم را ورق زدید و این داستان را خلق کردید. اکنون، بوم به ماشین ماینینگ شما تبدیل می‌شود!

نات پیکسل تاکید کرد که در این فاز ۲۰ میلیون پیکسل دوباره رنگ‌آمیزی شد. علاوه بر این ۳۵۰٬۰۰۰ بازیکن فعال به آن پیوستند. این بازی تاکید کرد:

به یاد داشته باشید: ارزشی که ایجاد می‌کنید مسیر سفر شما را شکل می‌دهد. رویدادهای بزرگ، دعوت‌های جدید، تیم‌ها، تابلوی امتیازات، بوست‌ها (Boosts). ما آماده‌ایم.

بازی نات پیکسل

شایان ذکر است که بازی نات‌ پیکسل‌ حدود یک ماه پیش در اکوسیستم ‌نات کوین راه‌اندازی شده‌ بود.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *