اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

شیبا اینو از استیبل کوین جدید SHI رونمایی می‌کند: هر توکن ۰.۰۱ دلار!

توسعه‌دهندگان شیبا اینو در تلاش‌اند استیبل کوین دلاری جدیدی به اسم SHI را راه‌اندازی کنند که قیمت آن تنها ۰.۰۱ دلار است. این در حالی است که قیمت تمام استیبل کوین‌ها ۱ دلار است.

خلاصه خبر

  • قرار است یک استیبل کوین جدید به اسم SHI در شبکه شیبا‌ اینو راه‌اندازی شود.
  • انتظار می‌رود SHI مزایای قابل‌توجهی را برای شبکه شیبا اینو به ارمغان بیاورد.

به گزارش کریپتو پوتیتو، استراتژیست بازاریابی شیباریوم یعنی LUCIE در روزهای قبل اعلام کرد که قرار است یک استیبل کوین جدید به اسم SHI در شبکه مذکور راه‌اندازی شود.

LUCIE یادآور شد که ایده استیبل کوین در ابتدا توسط ریوشی (بنیانگذار ناشناس پروژه شیبا اینو) در سال ۲۰۲۱ معرفی شده‌ بود. قرار بر این است که قیمت هر توکن SHI تنها ۰.۰۱ دلار باشد (برخلاف استیبل کوین‌هایی دلاری که قیمت آن‌ها ۱ دلار است). با این حال مکانیسم شیباریوم برای دستیابی به این پگ مشخص نشده است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

بحث‌های مربوط به وثیقه‌های بالقوه SHI ادامه دارد. توسعه‌دهندگان شیبا اینو یعنی Shytoshi Kusama و Kaal Dhairya تاکید کرده‌اند که SHI هنوز در حال توسعه است و تحت آزمایش‌های دقیق قرار دارد. SHI زمانی به طور کامل راه‌اندازی می‌شود که زیرساخت‌های آن به طور کامل آماده شده و ثبات و سودمندی آن در امور مالی غیرمتمرکز اطمینان حاصل شود. تیم شیبا اینو به دقت در حال بررسی این استیبل کوین است و از چالش‌های پیش روی سایر استیبل کوین‌ها درس می‌گیرد.

انتظار می‌رود SHI مزایای قابل‌توجهی را برای شبکه شیبا اینو به ارمغان بیاورد. این استیبل کوین می‌تواند ثبات قیمت را فراهم کرده، سودمندی اکوسیستم آن را افزایش داده و معاملات روان‌تر را امکان‌پذیر کند. علاوه بر این، SHI نقش مهمی در زیرساخت‌های بخش دیفای شیباریوم ایفا می‌کند و از فعالیت‌هایی مانند وام‌دهی، وام‌گیری و فارمینگ حمایت می‌کند.

این استیبل کوین می‌تواند کاربران بیشتری را به اکوسیستم شیبا اینو جذب کند و به طور بالقوه حجم تراکنش و نرخ توکن‌سوزی آن را افزایش دهد. این اتفاق ممکن است روی قیمت شیبا اینو تاثیر مثبت بگذارد. شایان ذکر است که قیمت شیبا اینو SHIB: در روز قبل حدود ۱.۵ درصد رشد کرده است.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *