اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

تاثیر ایردراپ همستر کمبت بر شبکه تون: تعداد تراکنش‌های TON رکورد زد

شبکه تون در روز قبل اعلام کرد که پنجشنبه بزرگ‌ترین ایردراپ در تاریخ کریپتو یعنی ایردراپ همستر کامبت انجام شد.

خلاصه خبر

  • توسعه‌دهندگان شبکه تون باور دارند که ایردراپ همستر‌ کامبت بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ کریپتو بوده‌ است.
  • در این ایردراپ ۱۳۱ میلیون کاربر واجد شرایط شدند.

طبق اطلاعیه شبکه تون، در روز پنجشنبه ۱۳۱ میلیون کاربر واجد شرایط توکن‌های همستر کامبت خود را در این بلاک چین دریافت کردند. به نظر شبکه مذکور این ایردراپ، یک اتفاق بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای آن بوده‌ است.

افزایش شدید ترافیک شبکه تون هنگام ایردراپ همستر کامبت، باعث شد که برخی از سرویس‌های شخص ثالث آن بار اضافی را تجربه کرده و بعضی از تراکنش‌ها با تاخیر انجام شود. با این حال با وجود بار سنگین مذکور، بلاک چین TON حتی یک بلاک را از دست نداد. توسعه‌دهندگان این شبکه تاکید کرده‌اند:

ثبت نام سریع در نوبیتکس

ما همچنان شاهد هجوم کاربران هستیم و فعالیت آنچین شبکه تون احتمالاً در روزهای آینده به رشد خود ادامه خواهد داد. هنوز روزهای اولیه است، اما موفقیت فعلی‌مان نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری و ظرفیت شبکه TON برای پشتیبانی از ورود کاربران است.

نکته جالب این جا است که مدیر اجرایی صرافی بای‌بیت (Bybit) هم اعلام کرده است که بیشتر از ۱ میلیون کاربر جدید به خاطر توکن‌های تازه‌ راه‌اندازی‌شده در شبکه تون؛ وارد پلتفرم مذکور شده‌اند. توسعه‌دهندگان این شبکه بارها تاکید کرده‌اند که میلیون‌ها کاربر جدید را وارد بازار کریپتو کرده و به پذیرش آن کمک کرده‌اند.

از طرف دیگر به خاطر ایردراپ همستر کمبت، کارمزد تراکنش‌های شبکه TON به بالاترین رکورد خود رسید. با این حال بسیاری از کاربران نسبت به ایردراپ همستر کامبت و قیمت‌گذاری آن ناراضی بوده‌اند.

افزایش تراکنش‌های شبکه تون به خاطر ایردراپ همستر کامبت
افزایش تراکنش‌های شبکه تون به خاطر ایردراپ همستر کامبت

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *