تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل داگز؛ امیدی به رشد DOGS هست؟

مارکت کپ داگز نسبت به رکورد ۵۰۰ میلیون دلاری خود به شدت کاهش یافته‌ و به محدوده ۴۰۰ میلیون دلار سقوط کرده است. این روند نزولی یک سوال مهم را ایجاد می‌کند: DOGS چقدر می‌تواند سقوط کند؟

خلاصه تحلیل

  • به نظر می‌رسد که قیمت داگز‌ در یک کانال نزولی قرار دارد.
  • تحلیلگران باور دارند که تا زمانی که داگز‌ از مقاومت بسیار مهم ۰.۰۰۱۰۰۵۷ دلاری عبور نکند؛ احتمال معکوس شدن‌ روند نزولی‌اش وجود ندارد.

به گزارش ریدرایت، قیمت داگز در روز قبل حدود ۶ درصد کاهش یافته و به سطح ۰.۰۰۰۷ دلار رسیده‌ است. این توکن به عنوان توکن بومی بازی تلگرامی داگز راه‌اندازی شد و در همان ابتدا با در اختیار داشتن‌ ۱۷ میلیون هولدر آنچین، رکورد قابل‌توجهی در بازار میم کوین‌ها ثبت کرد. با این حال عملکرد این توکن به شدت هولدرهایش را نگران کرده؛ چرا که حتی روند صعودی بازار در هفته قبل هم تاثیر قابل‌توجهی روی آن نگذاشته‌ بود.

به نظر می‌رسد که قیمت داگز‌ در یک کانال نزولی قرار دارد. بالای این کانال می‌تواند نشان‌دهنده مقاومت داگز و پایین آن هم می‌تواند نشان‌دهنده حمایت آن باشد.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

با این حال تحلیلگران باور دارند که تا زمانی که داگز‌ از مقاومت بسیار مهم ۰.۰۰۱۰۰۵۷ دلاری عبور نکند؛ احتمال معکوس شدن‌ روند نزولی‌اش وجود ندارد. بسته‌ شدن‌ کندل DOGS در بالای این سطح نشان‌دهنده تغییر احساسات معامله‌گران است و می‌تواند فشار خرید داگز را افزایش دهد.

نمودار قیمت داگز
نمودار ۴ ساعته قیمت داگز

در نتیجه به نظر می‌رسد که هولدرها و خریداران داگز‌ باید جوانب احتیاط را تا جای ممکن رعایت کرده و از استراتژی‌های مدیریت ریسک مناسب استفاده کنند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *