اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

آیا اتریوم و آلت کوین‌ها در فصل پاییز رشد می‌کنند؟ تحلیلگران پاسخ می‌دهند

تحلیلگران بیت‌فینکس در گزارش جدید خود عملکرد اتریوم و آلت کوین‌ها در سه ماهه چهارم سال‌های میلادی (فصل پاییز) را بررسی کرده‌ و امکان رشد آن‌ها را بررسی کرده‌اند.

خلاصه خبر

  • ETH معمولاً در این دوره بازدهی قوی دارد.
  • به نظر آن‌ها بازار آلت کوین‌ها عملکرد ضعیف‌تریی داشته‌اند.

به گزارش بیت کوین سیستمی، تحلیلگران بیت فینکس عملکرد تاریخی اتریوم در سه ماهه چهارم را بررسی و خاطرنشان کرده‌اند که در حالی که ETH معمولاً در این دوره بازدهی قوی دارد. با این حال به نظر آن‌ها بازار آلت کوین‌ها عملکرد ضعیف‌تریی داشته‌اند.

به گفته‌ تحلیلگران بیت‌فینکس، تاریخ نشان‌ داده‌‌ که سه‌ ماهه‌ اول سال‌های میلادی (فصل‌های زمستان) معمولاً مطلوب‌ترین دوره برای اتریوم و آلت کوین‌ها بوده‌ است. علاوه بر این طبق گفته‌ آن‌ها، سه ماهه‌ دوم سال‌های میلادی (فصل‌های بهار) گهگاه سودهای قوی داشته‌ است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

البته تحلیلگران هشدار دادند که داده‌های موجود از اتریوم و آلت کوین‌ها نسبت به بیت کوین BTC: محدودتر است. شایان ذکر است که داده‌های مربوط به اتریوم و بازده آلت کوین در مقایسه با بیت کوین بسیار متغیرتر و نسبتاً کوچک است، زیرا ETH در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ معاملات خود را آغاز کرد و اکثر ۱۰۰ آلت کوین برتر بازار در سه تا چهار سال گذشته ایجاد شده‌اند. در هر صورت تحلیلگران Bitfinex نوشتند.

احساسات معامله‌گران نسبت به اتریوم را می‌توان در بازار فیوچرز هم مشاهده کرد. داده‌های وب سایت کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهد که فاندینگ ریت اوپن اینترست ETH از اواخر جولای (تیر) روند مثبتی داشته‌ است. شایان ذکر است که در این زمان افزایش غیرمنتظره نرخ بهره ژاپن باعث افزایش فشار فروش دارایی‌های پرریسک‌تر شده‌ بود. در هر صورت این نرخ مثبت حاکی از اعتماد معامله‌گران به آینده ETH حتی در میان نوسانات بازار است.

البته باید به این نکته هم توجه داشته‌ باشیم که قیمت اتریوم ETH: و آلت کوین‌ها در روز قبل و پس از افزایش تنش‌های ژئوپلیتی به شدت کاهش یافت. در نتیجه کاهش چنین ریسک‌هایی برای رشد بازار الزامی است.

ریزش بازار آلت کوین‌ها در روز قبل
ریزش بازار آلت کوین‌ها در روز قبل

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *