اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر پرونده ریپل را ثبت کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده اعلام کرد که روز چهارشنبه به حکم پرونده خود با ریپل اعتراض کرده است.

خلاصه خبر

  • کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر خود در پرونده ریپل را به دادگاه ارائه کرده است.
  • قاضی پرونده ریپل‌ و کمیسیون بورس آمریکا در جولای ۲۰۲۳ (تیر ۱۴۰۲) حکم داد که فروش ریپل‌ به سرمایه‌گذاران نهادی، قوانین اوراق بهادار آمریکا را نقض کرده است.

به گزارش کوین دسک، کمیسیون بورس آمریکا درخواست تجدید نظر خود در پرونده ریپل را به دادگاه ارائه کرده است. شایان ذکر است که این پرونده به مدت ۴ سال در جریان بوده‌ است. با این حال حکم نهایی آن تقریباً دو ماه پیش صادر شده‌ است.

علاوه بر این قاضی پرونده ریپل‌ و کمیسیون بورس آمریکا در جولای ۲۰۲۳ (تیر ۱۴۰۲) حکم داد که فروش ریپل به سرمایه‌گذاران نهادی، قوانین اوراق بهادار آمریکا را نقض کرده است. با این حال طبق حکم او فروش برنامه‌ریزی‌شده این ارز دیجیتال به صرافی‌ها و سرمایه‌گذاران خرد چنین تاثیری نداشته‌ است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

در آگوست گذشته (مرداد) هم قاضی پرونده ۱۲۵ میلیون دلار جریمه را علیه ریپل اعمال کرد. گفتنی است که این جریمه بسیار کم‌تر از جریمه ۲ میلیارد دلاری مورد نظر SEC بود. اجرای این جریمه تا زمانی که مهلت SEC برای ارائه درخواست تجدید نظر سپری شود یا درخواست تجدیدنظر توسط دادگاه منطقه حل و فصل شود، متوقف شده‌ است. سخنگوی SEC گفته‌ است:

ما معتقدیم که تصمیم دادگاه در مورد ریپل با چند دهه سابقه دادگاه عالی و قوانین اوراق بهادار در تضاد است و مشتاقانه منتظر هستیم تا پرونده خود را به دادگاه دوم ارائه کنیم.

براد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse) مدیرعامل ریپل، در توییتی نوشت که SEC در هر چیز مهمی شکست خورد. به نظر او ریپل، صنعت ارزهای دیجیتال و قانون قبلاً در برابر آژانس مذکور پیروز شده‌اند. علاوه بر این او باور دارد که اوراق بهادار نبودن XRP، قانون کشور آمریکا است.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *