اخبار آلت‌کوین‌هااخبار ارزهای دیجیتال

احتمال فروش ۳۷.۷ میلیون دلار ورلد کوین توسط FTX؛ سقوط جدیدی در انتظار WLD است؟

صرافی ورشکسته‌شده‌ FTX در تلاش است که ۲۲.۳ میلیون توکن قفل‌شده ورلد کوین به ارزش حدوداً ۳۷.۷ میلیون دلار را به صورت حراج بفروشد.

خلاصه خبر

  • صرافی FTX در مجموع ۲۲.۳ میلیون توکن ورلد‌ کوین دارد و در تلاش است تمام آن را به صورت یک جا بفروشد.
  • این توکن‌ها به صورت روزانه تا سال ۲۰۲۸ آزاد می‌شوند.

به گزارش کوین گیپ، تصمیم جدید صرافی FTX برای فروش ورلد‌ کوین WLD: ظاهراً بخشی از تلاش آن برای بازیابی دارایی طلبکارانش است. صرافی مذکور در مجموع ۲۲.۳ میلیون توکن ورلد کوین دارد و در تلاش است تمام آن را به صورت یک جا بفروشد.

با این حال نکته مهم این است که این توکن‌ها به صورت روزانه تا سال ۲۰۲۸ آزاد می‌شوند. به عبارت دقیق‌تر ۲۰٬۵۳۹ توکن ورلد کوین به صورت روزانه از ۱ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۱ آذر) تا ۲۴ جولای ۲۰۲۶ (۲ مرداد ۱۴۰۵) آزاد خواهد شد. علاوه بر این ۱۳٬۶۸۹ توکن از ۲۵ جولای ۲۰۲۶ (۳ مرداد ۱۴۰۵) تا ۲۴ جولای ۲۰۲۸ (۳ مرداد ۱۴۰۷) آزاد می‌گردد. همین مسئله ممکن است فروش آن‌ها را سخت کند.

ثبت نام سریع در نوبیتکس

طبق گفته‌های مایک کاگنی (Mike Cagney)، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی Figure Markets، فروش ذخایر ورلد کوین صرافی FTX با تخفیف ۷۵ درصدی انجام می‌شود. Figure Markets در نظر دارد صندوقی برای حراج توکن WLD ایجاد کند. این شرکت در اوایل سال جاری هم موقع حراج ذخایر سولانا FTX، چنین کاری انجام داده‌ بود.

شایان ذکر است که صرافی FTX، اوایل سال جاری توکن‌های سولانا و سهام خود در شرکت Metaplex را به فروش رسانده‌ بود. این شرکت در آن زمان بیشتر از ۷.۵ میلیارد دلار سولانا داشت و مثل ورلد کوین از روش حراج برای فروش ذخایرش استافده کرده‌ بود. در این حراجی شرکت‌های بزرگی مثل Pantera Capital شرکت کرده‌ بودند. شایان ذکر است که قیمت ورلد کوین در محدوده ۱.۵ دلار قرار دارد و در روز قبل بیشتر از ۷ درصد کاهش یافته‌ است.

نمودار سه ماهه قیمت ورلد کوین
نمودار سه ماهه قیمت ورلد کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *