تحلیل ارز‌های دیجیتالتحلیل تکنیکال

تحلیل بیت کوین؛ هدف بعدی BTC در کجا قرار دارد؟

بیت کوین در شرایط بسیار مهمی قرار گرفته‌ و از دست رفتن‌ یک حمایت حیاتی، می‌تواند قیمت آن را به شدت کاهش دهد.

خلاصه تحلیل

  • فشار فروش بیت‌ کوین به خاطر تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه ایجاد شده‌ است.
  • یک تحلیلگر باور دارد که اگر بیت‌ کوین حمایت ۶۰٬۰۰۰ دلار را از دست بدهد، در شرایط بدی قرار می‌گیرد.

به گزارش کوین تلگراف، فشار فروش بیت کوین BTC: در روز قبل تقویت شد و قیمت آن به کف دو هفته‌ای خود در ۵۹٬۸۶۰ دلار رسید. این فشار فروش که به خاطر تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه ایجاد شده‌؛ باعث شده‌ که بیت‌ کوین حمایت‌های مهم میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (۶۱٬۳۱۸ دلار) و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه (۶۱٬۴۳۸ دلار) را از دست بدهد.

نمودار روزانه بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین

تحلیلگری به اسم AlphaBTC اعلام کرده است:

ثبت نام سریع در نوبیتکس

به نظر می‌رسد که بیت کوین همچنان در یک روند نزولی قرار دارد.

این تحلیلگر به عملکرد بیت‌ کوین‌ از ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) اشاره کرده که از سقف ۶۶٬۰۷۱ کاهش یافته‌ و بخشی از رشدش بعد از رسیدن‌ به کف ۵۲٬۵۴۶ دلار را از دست داده‌ است. AlphaBTC با توجه به تنش‌های ژئوپلیتیکی و ضعف داده‌های اقتصادی آمریکا به این نتیجه رسید که ریزش بیت کوین ادامه دارد.

روند BTC
روند BTC

تحلیلگری به اسم Crypto Rover هم باور دارد که اگر بیت‌ کوین‌ حمایت ۶۰٬۰۰۰ دلار را از دست بدهد، در شرایط بدی قرار می‌گیرد. ‌در هر حال AlphaBTC اعلام کرده که دو سناریو ممکن است برای بیت‌ کوین‌ رخ دهد. ‌در سناریو اول بیت کوین با ایجاد یک کف دو قول در ناحیه ۶۱.۸ فیبوناچی اصلاحی، با یک ساختار V شکل روبه‌رو شده‌ و به ۷۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد.

‌در سناریو دوم حمایت ۶۰٬۰۰۰ دلار از دست رفته‌ و قیمت آن به ۵۸٬۰۰۰ دلار می‌رسد. این تحلیلگر ادامه داده‌ است:

احتمالاً بهتر است که سفارشات خود را در صرافی‌ها رها نکنید، چون احتمال تشدید تنش‌ها در خاورمیانه وجود دارد.

نمودار بیت کوین
نمودار بیت کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *