اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بازی‌های کریپتویی

پاسخ ماسک امپایر به سوالات کاربران: امتیاز شما حذف نشده است!

پس از راه‌اندازی فاز Chill Phase، سوالات زیادی برای کاربران ماسک امپایر ایجاد شده‌ است. این بازی در اطلاعیه جدید خود به تمام سوالات مذکور پاسخ داده‌ است.

خلاصه خبر

  • بعد از آغاز فاز جدید ماسک‌ امپایر‌، کاربران دیگر نمی‌توانند دستاوردهای قبلی‌شان را ببینند.
  • کل عرضه توکن ماسک‌ امپایر ثابت باقی می‌ماند.

بازی ماسک امپایر مهم‌ترین سوالات کاربرانش را جمع‌آوری کرده و به آن‌ها پاسخ داده‌ است. در ادامه این سواالات را بررسی خواهیم کرد.

۱. دستاوردها، سکه‌ها و سود ساعتی کاربران کجا رفته‌ است؟

ثبت نام سریع در نوبیتکس

بعد از آغاز فاز جدید ماسک‌ امپایر، کاربران دیگر نمی‌توانند دستاوردهای قبلی‌شان را ببینند. با این حال بازی مذکور تاکید کرد که با اتمام مرحله استخراج، امتیازات کاربران ثبت شده‌ تا برای رویداد تولید توکن (TGE) آماده شود. به عبارت دیگر این بازی برای هیجان‌انگیز شدن‌ خود، یک مرحله جدید و کوتاه با پاداش‌های اضافی راه‌اندازی کرده است.

۲. فاز جدید به دلیل اینکه به دعوت دیگران نیاز دارد، از همان ابتدا به نفع اینفلوئنسرها است. این ناعادلانه است!

دعوت از دوستان از ابتدا در ماسک امپایر وجود داشته‌ است. با این حال در فاز دوم فقط افراد جدیدی که به طور خاص در این مرحله دعوت شده‌اند، برای توزیع پاداش محاسبه می‌شوند. در نتیجه دعوت‌های قبلی اینفلوئنسرها روی فاز جدید تاثیری نخواهد داشت. هدف ماسک‌ امپایر این است که همه در شرایط برابری فاز جدیدش را شروع کنند.

۳. افزایش ۵ درصدی پاداش‌ها یعنی چه؟ آیا عرضه توکن ماسک امپایر افزایش یافته‌ است؟

خیر! کل عرضه توکن ماسک امپایر ثابت باقی می‌ماند و ۶۹۰ میلیارد توکن X ضرب می‌شود. فقط ۵ درصد از سهم توسعه‌دهندگان آن، دوباره بین کاربران توزیع می‌شود. شایان ذکر است که بازی مذکور ۷۵ درصد از عرضه خود را به خریداران ووچرها و ماینرها اختصاص داده‌ و ۲۵ درصد باقی‌مانده‌ به کاربران جدید و فازهای بعدی اختصاص داده‌ می‌شود.

۴. توکن‌های فاز اول کاربران کجاست؟ ماسکامپایر مرحله دوم را شروع کرده اما برای مرحله اول به کاربران اعتبار نداده‌ است.

اسنپ شات ماسک‌ امپایر از تمام معیارها و شاخص‌ها گرفته شده‌، داده‌ها ذخیره شده‌ و بازی مذکور در حال پردازش و حذف ربات‌ها است. در نتیجه قبل از TGE، در دو سری به کاربران پاداش داده‌ می‌شود: یکی برای تعداد توکن‌هایی که در مرحله استخراج اصلی به دست آورده‌اند و دیگری برای مرحله Chill. همانطور که ماسک امپایر قبلاً ذکر کرده بود، شرکت یا عدم شرکت کاربران در مرحله دوم تاثیری بر نتایج مرحله اول آن‌ها نخواهد داشت.

۵. آیا باید به بازی ماسک امپایر کمک مالی کنیم؟

اینکه شما به بازی مذکور کمک مالی می‌کنید یا نه، کاملاً به انتخاب خودتان بستگی دارد.

نحوه عرضه ماسک امپایر
نحوه توزیع عرضه ماسک امپایر

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *