اخبار ارزهای دیجیتالاخبار بیت کوین

بحرین اولین صندوق‌ سرمایه‌گذاری بیت کوین خود را تایید کرد

بانک ملی بحرین (NBB) از اولین صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین خود رونمایی کرد. این صندوق در اختیار سرمایه‌گذاران نهادی بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی قرار می‌گیرد.

خلاصه خبر

  • اولین صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین در بحرین راه‌اندازی شد.
  • بانک مرکزی بحرین در ماه سپتامبر (شهریور) مجوز فعالیت صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com) را به آن اعطا کرد.

به گزارش کوین تلگراف، بانک ملی بحرین اولین صندوق سرمایه‌گذاری بیت‌ کوین خود را راه‌اندازی کرده است. این صندوق سرمایه‌گذاری با مشارکت شرکت دارایی دیجیتال ARP Digital ایجاد شده است. این ابزار سرمایه‌گذاری به معامله‌گران اجازه می‌دهد که با یک سقف از قبل تعیین‌شده‌ از بیت کوین سود کنند و در جهت نزولی هم به طور کامل و ۱۰۰ درصد از دارایی‌شان محافظت نمایند.

عبدالله کانو (Abdullah Kanoo)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت ARP Digital، تاکید کرد که این صندوق درهای جدیدی را برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به دارایی‌های دیجیتال باز می‌کند. او ادامه داد:

ثبت نام سریع در نوبیتکس

با استفاده از تخصص خود در دارایی‌های دیجیتال و دسترسی گسترده NBB در بخش مالی، محصولی را ایجاد کرده‌ایم که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد در یک چارچوب بسیار امن روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

البته کشور بحرین مدت‌ها است که در تلاش است سهم خود از بازار ارزهای دیجیتال مخصوصاً در آسیا را افزایش دهد. برای مثال بانک مرکزی بحرین در ماه سپتامبر (شهریور) مجوز فعالیت صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com) را به آن اعطا کرد. علاوه بر کریپتو دات کام، صرافی‌های بایننس و BitOasis هم مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت در بحرین را دریافت کرده‌اند.

علاوه بر بحرین سایر کشورهای آسیایی و خاورمیانه هم در تلاش‌اند در بازار ارزهای دیجیتال به جایگاه خوبی برسند. برای مثال امارات متحده عربی در روزهای قبل مالیات بر ارزش افزوده تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را حذف کرد. شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۶۲٬۵۰۰ دلار قرار دارد و در روز قبل تغییر زیادی نکرده است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *