اخبار ارزهای دیجیتالسایر اخبار

حمایت ۱ میلیون دلاری بنیانگذار ریپل از کامالا هریس؛ جنگ ریاست جمهوری آمریکا به بازار کریپتو می‌رسد؟

کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران و رییس اجرایی ریپل، با اهدای حدود ۱ میلیون دلار XRP از کمپین ریاست جمهوری کامالا هریس (Kamala Harris) حمایت کرده است. این کار او با توجه به پرونده چند ساله ریپل با کمیسیون بورس آمریکا افراد زیادی را متعجب کرده است.

خلاصه خبر

  • از بین سایر طرفداران هریس در بازار کریپتو می‌توان به ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، اشاره کرد.
  • با این حال ترامپ طرفداران زیادی در بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، سوابق کمیسیون انتخابات فدرال (FEC) نشان داد که کریس لارسن (Chris Larsen)، یکی از بنیانگذاران و رییس اجرایی ریپل، ۱٬۷۵۴٬۸۱۵.۲۹ ریپل (به ارزش یک میلیون دلار) را به کمپین ریاست جمهوری کامالا هریس (Kamala Harris) کمک کرده است.

پرونده‌های FEC نشان می‌دهد که این کمک در ماه آگوست (مرداد) به کمیته PAC طرفدار هریس انجام شده‌ است. به گفته النور ترت (Eleanor Terrett)، خبرنگار فاکس بیزینس، این اولین مشارکت رسمی فعالان بازار ارزهای دیجیتال در کمپین هریس است.

ثبت نام سریع در نوبیتکس
ریپل
اسناد مربوط به کمک مالی بنیانگذار ریپل به کامالا هریس

علاوه بر این بنیانگذار ریپل در کنار ۸۷ فرد مشهور دیگر، در نامه‌ای از هریس حمایت و اعلام کرد:

با حضور کامالا هریس در کاخ سفید، فعالان بخش تجاری می‌توانند مطمئن باشند که رییس‌جمهوری خواهد داشت که می‌خواهد صنایع آمریکا شکوفا شود. معاون هریس سابقه زیادی در پیشبرد سیاست‌های مختلف برای تشویق سرمایه‌گذاری در ایالات متحده دارد.

از بین سایر طرفداران هریس در بازار کریپتو می‌توان به ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، اشاره کرد. او پیش از این تاکید کرده بود که فعالان بازار ارزهای دیجیتال نباید خودخواهانه عمل کنند و فقط به خاطر همین بازار رای دهند. با این حال هریس تاکنون تنها یک بار به بازار ارزهای دیجیتال اشاره کرده و گفته‌ است:

ما برای سرمایه‌گذاری در رقابت‌پذیری آمریکا و سرمایه‌گذاری در آینده آمریکا با هم شریک خواهیم شد. ما ضمن حمایت از مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران، فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند هوش مصنوعی و دارایی‌های دیجیتال را تشویق خواهیم کرد.

با این حال، این بیانیه نشان دهنده تغییر سیاست حزب هریس یعنی دموکرات‌ها نیست. این صحبت‌ها به شدت شبیه به بیانیه قبلی بایدن در مه (اردیبهشت) بود. شایان ذکر است که حمایت بناینگذار ریپل با وجود پرونده چند ساله آن با کمیسیون بورس آمریکا، افراد زیادی را متعجب کرده است.

با وجود این، ترامپ بارها از صنعت کریپتو حمایت کرد. او حتی در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ حاضر شد و اعلام کرد که قصد دارد به جنگ صلیبی آمریکا علیه ارزهای دیجیتال پایان دهد. علاوه بر این او اعلام کرد که اگر رییس جمهور شود، هرگز بیت‌ کوین‌های آمریکا را نمی‌فروشد.

همین مسئله باعث شده است که ترامپ طرفداران زیادی در بازار ارزهای دیجیتال پیدا کند. از بین طرفداران او برای مثال می‌توان به چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اشاره کرد. او بارها ادعا کرده است که تنها راه نجات ارزهای دیجیتال این است که ترامپ رییس جمهور آمریکا شود.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

کوثر ایزک شیریان

تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. اما خیلی طول نکشید که عاشق رویای غیرمتمرکزسازیش شدم. به اقتصاد کلان و تحلیل تکنیکال علاقه زیادی دارم ولی هیچ وقت نمی‌تونم به بازار NFTها بی‌اعتنا باشم. بی‌صبرانه هم منتظرم تا کاربردهای کریپتو تو دنیای واقعی بیشتر بشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *